Bloggers Interview: Melanie – mamavanliam.nl

Melanie5
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Melanie van mamavanliam.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hoi allemaal, mijn naam is Mèlanie ik ben 24 jaar en woon in een klein dorpje op het Zuid-Hollandse eiland Goeree-Overflakkee. Mijn hobby’s zijn: shoppen, gezellig met vriendinnen afspreken, lekker lang op bed blijven liggen, genieten van mijn 2 mannen en natuurlijk ook bloggen.

Melanie2

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Onder de naam Mamavanliam kun je mijn blogs lezen op http://mamavanliam.nl  Op mijn blog vind je verhalen die mij en mijn gezin bezig houden. Zoals persoonlijke dingen, informatie en tips.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog nu sinds 4 maanden (eind oktober 2015) vanaf mijn zwangerschap zat ik al te twijfelen of ik dit moest doen en dacht elke keer wat zullen de mensen wel niet denken of weer een blog, zitten mensen nou echt te wachten op mijn verhalen.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Naast bloggen werk ik nog gemiddeld 24uur per week als kapster. Ik blog dus voor mijn hobby, hoewel het me ook heel leuk lijkt om het nog wat op te vullen en als werk er extra bij de toen.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn omgeving vind het heel leuk en ook vooral heel knap dat ik dit doe, omdat er ook een aantal heel persoonlijke verhalen tussen zitten.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
Ik schrijf wanneer ik zin heb, ik post een aantal blogs per week, de ene week zijn dat er 2 de andere week iets meer. Meestal schrijf ik ze op mijn telefoon en werk ze soms extra uit op de laptop. De ene keer schrijf ik op bed, dan weer in de pauze op mijn werk. Er zit dus geen systeem in.

7. Waar haal je jouw inspiratie vandaan voor je blog?
Mijn inspiratie haal ik uit mijn gezin, onderwerpen die ik zelf wil weten, of dingen die ik uit mijn ervaring wil delen.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik vind het leuk om mijn ervaringen met anderen te delen, zodat we elkaar kunnen helpen. Ook lijkt het me wel leuk om wat professioneler te worden.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ik zit veel op Facebook, ook daar kun je mijn verhalen volgen https://m.facebook.com/mamavanliam of op instagram https://instagram.com/mamavanliam_/

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Als beginnend blogger heb ik als tips. Blog over het geen wat jij leuk vind of waar je je voor interesseert. Ik volg zelf verschillende bloggers en heb ook goed rondgekeken, maar blijf vooral dicht bij jezelf.

Melanie heel erg bedankt voor je deelname aan het interview en ik hoop dat je een mooi groeiende blog mag voortzetten!

Ken jij Melanie al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Melanie – mamavanliam.nl

Geef een reactie

