Keuken wishlist februari 2016

Keukenwishistfeb
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik afgelopen week heel onze keuken uitgezocht en opgeruimd en in dat proces zijn er wat items vertrokken, maar ik heb ook wel wat dingetjes op mijn wishlist gezet die ik wil vervangen of aanschaffen voor de keuken. En die items deel ik vandaag met je!

– Actifry (klik hier)
– Aardappel bewaar pot (klik hier)
– Brabantia Prullenbak (klik hier)
– Witte koffieΒ kopjes (klik hier)
– Voorraadpotten (voor macaroni, spaghetti etc.) (klik hier)
– Nieuw aanrechtblad (klik hier)

Zoals je ziet is het niet veel, maar het zijn wel dingetjes die ik graag zou willen hebben of vervangen, zoals de friteuse die we nu hebben voor de Actifry en onze prullenbak is helemaal aan het roesten dus een mooie nieuwe zou enorm welkom zijn πŸ˜€

Zijn er bepaalde dingen die jij nog wil voor in je keuken?

3 gedachtes over “Keuken wishlist februari 2016

Geef een reactie

