Favorieten februari 2016

image

Zo zeg, de maand februari zit er alweer bijna op. Wat gaat de tijd toch snel vinden jullie ook niet? En eind van de maand betekend een nieuwe favorieten, dus ben je benieuwd waar ik blij van werd afgelopen maand lees dan zeker verder.

– Beter bloggen boek
– Pepermunt kussentjes
– Valentijnsset van Blond Amsterdam
– Essence Iris nΒ°39 geurtje
– Real Techniques face brush
– Blog van Optima Vita
– Werk jeej eindelijk weer bezig zijn

Dit waren mijn favorieten van afgelopen maand!

Wat waren jou favorieten van februari?

4 gedachtes over “Favorieten februari 2016

  1. Mariska zegt:

    Die schaal van blond is zo mooi! Dat boek lijkt me ook fijn zeg πŸ˜€ Real Techniques heeft echt heerlijke kwasten πŸ™‚

  2. Morgaine zegt:

    Heb ik niet zozeer in deze maand, februari is voor mij nog altijd DE slechte maand, en dit keer ook nog meer ziek geweest dan heel, dus uhm, ik sla deze even over, hahaha

    X

Geef een reactie

