Healthy Update #8

20160225_155522
Het is weer tijd voor een nieuwe update. Afgelopen week ging ik aan de slag met balans zoals ik vorige week schreef. Dat is redelijk gelukt al zeg ik het zelf, het bewegen en eten heeft een goede vorm aan genomen.

Weegresultaat deze week: -0,7Β kg
Totaal afgevallen: -3,7 kg

Kijk een goede min deze week, ik ben er erg blij mee. ik heb goed gegeten, het Bodieboost systeem lijkt er steeds beter in te zitten. Wel is het als ik moet werken even kijken wanneer ik wat eet, maar ik neem voor de lunch gewoon brood van thuis mee omdat ze op mijn werk anders eten dan ik gewend ben.

Het bewegen is eigenlijk vanzelf gegaan doordat ik met de kids lekker ben wezen wandelen en je dan al snel een uur onderweg bent. Het gaat dan niet hard, maar je bent toch constant in beweging heel de dag. Ik zou nog wel graag thuis op vrije dagen een extra workout willen doen, dus dat wil ik nog even gaan bekijken.

Verder gaat alles gewoon lekker zijn gang, het bloggen gaat lekker, ik ga steeds lekkerder in mijn vel zitten doordat ik weer een ritme terug krijg en het gaat gewoon goed πŸ™‚

Aankomende week wil ik me dus wat meer focussen op beweging, sporten! Workouts op youtube vinden en op mijn werk minimaal een half uur met de kids gaan wandelen, dus daar ga ik even een schemaatje voor maken en kom daar natuurlijk volgende week op terug bij jullie.

Al met al een positieve week gehad en ik hoop die natuurlijk door te zetten aankomende week!

Hoe gaat het met jou?

4 gedachtes over “Healthy Update #8

  1. Farah zegt:

    Via facebook net op je site gekomen. Wat goed dat het afvallen lukt, motiverend. Iets wat ik graag weer wil oppakken maar nog niet gelukt is, zulke berichten helpen wel een beetje

  2. Morgaine zegt:

    Altijd fijn als alles weer een beetje op de rails loopt en je gewoon goed gaat en lekker in je vel zit, ik hoop dit binnenkort ook weer te kunnen zeggen, hahaha

    X

Geef een reactie

