Bloggers Interview: Kim – kmstarreveld.wix.com/levenvankim

levenvankim
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Kim van kmstarreveld.wix.com/levenvankim

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hey, mijn naam is kim! Ik ben 18 jaar oud en heb helaas niet veel hobby’s meer, aangezien ik het erg druk heb met mijn opleiding en werk. Wel zou ik bloggen als een van mijn hobby’s kunnen noemen. Verder vind ik het leuk om in mijn vrije tijd met vriendinnen en mijn vriend af te spreken. Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat ik qua interesses een ‘standaard’ tienermeisje ben. Ik vind tekenen en schilderen ook nog heel leuk, maar kom daar helaas niet meer veel aan toe.

12120502_808164259301474_310625807_n(1)

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn Blognaam is: Signed, Kim en mijn url: http://kmstarreveld.wix.com/levenvankim . Eigenlijk verteld dit al waar mijn blog over gaat! Ik schrijf vooral stukjes over mijn eigen leven, maar probeer hier een bepaalde draai aan te geven dat iedereen zich er ook in kan herkennen of iets aan mijn verhalen heeft. Vaak schrijf ik ook over lifestyle onderwerpen die ik erg interessant vindt. Mijn blog is eigenlijk heel breed; van persoonlijke verhalen, naar do it yourself, naar reviews en wat dan ook. Voor ieder wat wils zou je kunnen zeggen! 😉

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik ben nog niet zo heel lang actief op mijn blog. Ik ben begonnen in Oktober 2015, ik zit momenteel nog een beetje in de opstartfase. Ik ben aan het kijken of bloggen wel echt bij me past. Vandaar dat ik ook nog geen eigen url heb.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben absoluut geen fulltime blogger, ik doe het enkel als hobby. Ik wil het zien als iets leuks om naast mijn studie en werk te doen, ik wil me niet verplicht voelen om elke dag weer een nieuw artikel aan te leveren. Dat gaat, tenminste bij mij, ten koste van de originaliteit en de spontaniteit van mijn berichten. Ik studeer momenteel pedagogische wetenschappen en ben een eerstejaars student, het studentenleven is dus een heel nieuw avontuur voor mij! Verder werk ik parttime in een chinees restaurant, pas ik soms op en werk ik enkele dagen op de universiteit waar ik studeer (met open dagen).

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn omgeving heeft me juist op het idee gebracht om te bloggen. Ik kreeg al van jongs afaan te horen dat ik erg leuk kon schrijven en naarmate de tijd verstreek kreeg ik steeds vaker te horen dat ik toch echt iets met dat ‘talent’ moest gaan doen. Zelf vind ik niet dat ik over zo’n enorm talent beschik, dus ben ik geen boek of iets dergelijks gaan schrijven. Ik wilde het iets minder groot uitpakken en vooral persoonlijk houden. Vandaar dat ik ben gaan bloggen. Ik hoop dat ik mijn omgeving kan vermaken met mijn zogenaamde ‘talent’ om te schrijven!

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Nee, dat heb ik niet meer. Toen ik net begon met mijn blog had ik dit wel. Ik wilde echt elke dag een nieuw bericht posten, maar al snel kwam ik erachter dat dit gewoon veel te veel werk was en de berichten er ook niet beter op werden. Ik werk liever uit spontaniteit. Als ik een idee heb schrijf ik erover, heb ik dit niet dan zal er ook geen post verschijnen. Zoals ik eerder al zei; dat gaat bij mij ten koste van de originaliteit en spontaniteit van mijn berichten.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Inspiratie haal ik van verschillende plekken. Zo haal ik veel inspiratie uit gebeurtenissen uit mijn eigen leven, denk hierbij aan tentamens, feestdagen, uitjes, reviews enzovoort. Ook haal ik veel inspiratie van internet, ik kom dan vaak bijzondere mensen, afbeeldingen of filmpjes tegen die ik met anderen wil delen. Aan deze dingen geef ik dan vaak een persoonlijke draai. Vooral voor de ‘do it yourself’ berichten haal ik veel inspiratie van Pinterest, ik zie daar vaak onwijs leuke projectjes die ik graag met anderen wil delen.

IMG_20150501_225635

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik heb als motto voor mijn blog dat ik met mijn verhalen graag mensen wil vermaken én inspireren. Dit is toch echt hetgeen wat ik wil bereiken met mijn blog. Een ander doel is ook wel het bereiken van meer mensen et mijn blog, maar dat is iets wat bijna iedere blogger stiekem wel wilt ;). Deze twee doelen hangen met elkaar samen omdat ik door meer mensen te bereiken ook nog meer mensen kan inspireren en vermaken.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ja! Dat ben ik zeker! Ik heb een aantal social media accounts gekoppeld aan mijn blogpagina, zodat het voor mijn volgers makkelijker is om op de hoogte te blijven van nieuwe updates op mijn blog en extra dingen zoals previews.
De links naar deze pagina’s zijn:
Facebook: https://www.facebook.com/levenvankim/
Pinterest: https://nl.pinterest.com/kimstarreveld/blog-signed-kim/
Google+ : https://plus.google.com/106960213163413734967/posts/p/pub

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
De tip die ik heb, maar waar vele andere bloggers anders over zullen denken is: Ga bloggen omdat je het leuk vind en er plezier in hebt, doe het wanneer jij het wilt en maak er geen verplichting van. Voor mij was de lol snel weg toen ik van mezelf verplicht artikelen moest schrijven om mijn blog heel levendig te houden. Ik weet dat veel andere bloggers het hier niet mee eens zijn omdat het een stuk professioneler is om altijd op een bepaalde dag en dezelfde tijd content te plaatsen. Dus, kijk voor jezelf wat jij fijner vind werken en doe waar jij je goed bij voelt!

Kim heel erg bedankt voor je deelname aan het interview, en ik hoop dat je nog lang mag bloggen en heel veel succes met je studie.

Ken jij Kim al?

Geef een reactie

