Hello Maart + Doelen!

Hello Maart + Doelen!
Hallo nieuwe maand, het is alweer maart zeg! Een nieuwe maand betekend nieuwe doelen, deze maand zet ik een beetje in teken van routines en een gezonde levensstyle.

– Een boek lezen; Ik wil het lezen weer gaan oppakken, ik heb nog boeken liggen die ik wil lezen en ook gewoon om zelf een beetje tot rust te komen voor het slapen of als ik me druk in mijn hoofd voel. Welk boek ik ga lezen moet ik nog even bekijken, maar de planning is om er een review over te schrijven aan het eind van de maand
– Alleen maar water drinken; Omdat ik merk dat ik door genoeg water te drinken minder last heb van hoofdpijn en het is natuurlijk ook een goede hulp bij het afvallen wil ik deze maand alleen maar water drinken (en thee)
– Elke doordeweekse dag minimaal een half uur bewegen; Op mijn werk gaat het wel want dan breng ik de oudste naar school en ophalen etc. dus dan kom ik wel aan een half uur wandelen, maar op mijn vrije dagen red ik dat niet gericht dus daar wil ik op ma t/m vr aan werken en in het weekend lekker chill houden
– Slaapkamer opruimen; Deze maand wil ik onze slaapkamer helemaal gaan opruimen, uitzoeken en schoonmaken. Dit komt natuurlijk in uiting bij het schoon en opgeruimd project ๐Ÿ™‚
– Blog layout aanpassen; Ik vind mijn blog layout nu wat saai zo met het grijs, dus daar wil ik wat kleine veranderingen in aanbrengen en ook achter de schermen met de categorieรซn en tags wil ik even aan de slag om dat wat in te dunnen

Zo dit zijn mijn doelen voor deze maand, we gaan er weer voor!

Heb jij nog bepaalde doelen voor deze maand?

7 gedachtes over “Hello Maart + Doelen!

  1. Pirre zegt:

    Ik wil heel graag mijn kledingkast uitmesten, maar dat wilde ik in jan. en feb. ook al haha. Maargoed: let’s do it! ;p Succes met jouw doelen, zet ‘em op.

  2. Morgaine zegt:

    Mooie simpele doelen, ja heb er ook wel een paar, bolletjes achter planten, is wel in de openbare groenstrook hopelijk halen ze volgende jaar, zou leuk zijn.

    Een date heb ik staan maar pas op 20 maart, en verder, werken, en mijn nicht is op 23 maart uitgerekend en kan nu elke dag zover zijn, dus nieuw leven, staat bij mij voorop ๐Ÿ˜€

    X

Geef een reactie

