The blogger love TAG

The blogger love TAG
Op de blog van lifewithmaris kwam ik deze leuk blogger love tag tegen. Een aantal leuke vragen over welke blog ik bijvoorbeeld als eerste ben gaan lezen of welke bloggers mij inspireren. 

– Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
Ik denk dat de eerste blog die ik tegen kwam wel die van Cynthia en Mascha moeten zijn geweest, net als vele onder ons denk ik.

– Favoriete blogs
Ik volg best veel blogs, maar mijn ultime favorieten zijn toch wel: A Cup of Life, By Dagmar Valerie, Visionary Life, Optima Vita en Sassy & Chic

– Beste blogging friends
Ik heb alleen Dagmar en Lucinda ontmoet die ik volg op blogs en zij zijn echt toppertjes. Verder vind ik Natasja, Saskia en Shifra echt leuke meiden

– Noem een blog die je dingen/producten laat kopen
Ik denk dat het meeste toch wel op dit moment van Elize komt en Bianca!

– 5 blogs die iedereen moet lezen
1. Younique; ik vind haar echt heel leuk in haar artikelen, ze schrijft heel makkelijk en eigenlijk overal over en is niet bang haar mening te geven.
2. Pinkit; dit vind ik denk ik wel 1 van de eerlijkste beautybloggers van dit moment en ik koop ook regelmatig wel wat als ik wat voorbij zie komen
3. Simpel, met een snufje liefde; dit blog lees ik voornamelijk dankzij haar strijd naar het minimalisme, een hoop leuke inspiratie artikelen en lekker nuchter
4. Optima Vita; deze blog volg ik nog niet zo heel lang, maar ik ben super blij dat ik deze ontdekt heb, leuk workouts, tips, challenges en gewoon een leuke meid
5. Legally-Brunette; ook deze blog gaat veel over gezond eten en sporten, maar ook andere dingen en ik ben helemaal fan van haar fotokunsten!

– Je favoriete manier om blogs te lezen
Het meeste lees ik blogs op mijn laptop gewoon aan tafel, maar ik vind het ook lekker om in bed met de tablet wat blogjes te lezen voor het slapen

– Bloggers die je inspireren
Eigenlijk zijn het de bloggers die blogggen over gezondheid en positiviteit die mij op dit moment inspireren

– Favoriete blog design
Ik vind de blog van Stacy echt heel erg mooi, het roze met het wit en dan haar mooie artikel foto`s erbij.

– Je favoriete ding om over te bloggen
Ik vind dit leuk, tags invullen. Maar ik vind het ook leuk om plogs te maken, lijstjes te maken of beauty artikelen!

Nou hoe leuk was deze tag toch? Ik tag iedereen die het leuk vind om dit in te vullen in de comments zijn antwoorden te plaatsen of op je blog natuurlijk 😀

Wat is jou favoriete blogger op dit moment?

Geplaatst in: TAG

10 gedachtes over “The blogger love TAG

  1. Mariska zegt:

    Dit zijn ook echt hele leuke bloggers/blogs! Ik begon ook met Misslipgloss 😛 heb nu geen favoriet, leest er zo veel!

Geef een reactie

