NOTD: Catrice – 113 – You R On My Mint

NOTD Catrice 113  You R On My Mint
Zo dat is al een tijdje geleden dat ik een NOTD artikel online heb gezet zeg. Ik had eigenlijk besloten om de komende tijd geen nagellak meer te kopen, maar ik merk nu mijn collectie is uitgedund maar ook een zooitje is ik weer naar lakjes ga kijken haha. Ik kwam bij Kruitvat terug met dit mooie lakje van Catrice en deel graag de swatches met je vandaag!

Catrice is voor mij wel èèn van de fijnste budget merken ook qua nagellak, ik heb een hoop lakjes van dit merk in mijn collectie gehad, maar weg moeten doen omdat ik ze simpel weg gewoon te weinig opmaakte. Nu heb ik een paar mooie lakjes die ik eigenlijk eerst op zou moeten maken, maarja ik ben gezwicht voor dit mooie lakje..

Tja de verpakking van de Catrice lakjes vind ik gewoon prima, bij dit lakje zit een handig breed kwastje waardoor je met drie strijkjes je hele nagel het gehad. Ook vind ik de namen van Catrice altijd erg leuk.

NOTDCatrice - 113 - You R On My Mint

Het kleurtje is mint, maar ik vind het juist mooi dat dit lakje meer richting blauw gaat dan naar groen wat je vaker ziet bij een mint kleurtje. En met twee laagjes is hij mooi dekkend.

NOTDCatrice - 113 - You R On My Mint2

Dit lakje is o.a. te koop bij Kruitvat en heeft een prijs van €2,99

Wat is jouw favoriete nagellak kleurtje?

6 gedachtes over “NOTD: Catrice – 113 – You R On My Mint

Geef een reactie

