Healthy Update #9

HealthyUpdate9
OMG, echt frustraties van het eerste uur deze week. Alles ging mis, ik kon geen ritme vinden en daarbovenop ook nog eens een flinke tegenvaller op de weegschaal… *zucht*

Weegresultaat deze week: + 0,7 kg
Totaal afgevallen: -3 kg

Het bodieboost eten is totaal in het water gevallen deze week, geen schema, niet genoeg drinken (lees dus misschien 2 a 3 glazen water op een dag) echt complete chaos weer….

En het bewegen? alleen op mijn werk met de daarbij horende rondjes naar school, maar verder kwam er gewoon totaal niks uit mijn handen, geen energie, geen zin.. alle excuses die je maar kan verzinnen zijn mijn gedachte gepasseerd. dus waar ik vorige week schreef me te willen focussen op sport, nou mis gedacht dus helaas!

Ook naast dit ging alles mis, ik liet steeds alles vallen, was moe, nergens geen zin in en na mate de week vorderde ging mijn humeur ook naar beneden, al met al een week die ik het liefst in de boeken steek als vergeten!

Doel van aankomende week: Orde scheppen in de chaos, eet schema, huishoudschema, workout schema ze worden allemaal gemaakt en opgehangen zodat ik ze zie en af kan strepen! Elke dag is weer een nieuw begin toch?

Ik hoop dat jouw week beter was!

Een gedachte over “Healthy Update #9

  1. Morgaine zegt:

    vier maart, oh dat is nog maar zes dagen geleden dit stukje, ik ga dus hopen dat het nu wat beter gaat en is gegaan, en iedereen echt iedereen kent van zulke weken, soms meerdere zelfs, laat je niet kisten en pak het gewoon weer op en laat het los deze ene week, ook in de toekomst, daar bereik je echt geen ene sikkepit mee.

    Het is sterker om het gewoon los te laten en gewoon door te gaan of opnieuw te starten. 😉

    X

Geef een reactie

