Wat eten we vanavond?

Wat eten we vanavond
Hoe vaak krijg jij die vraag? Wat eten we vanavond? Nou hier komt hij regelmatig naar voren haha en nu zijn we maar samen kan je nagaan πŸ˜‰ Ik vind het elke avond weer een opgave om te verzinnen wat we gaan eten dus werken wij met een weekschema! Vandaag deel ik met jullie wat er aankomende week bij ons op het menu staat.

Het gaat vooral om het avondeten, ik maak op donderdag of vrijdag meestal een lijstje met wanneer we wat gaan eten. Dit kan nog wel eens schuiven, maar over het algemeen lukt het aardig om te eten wat er voor die dag staat.

Zaterdag – Kipenchilatas
Zondag – Aardappelen, bloemkool, gehaktbal
Maandag – Gebakken aardappelen, schnitzel, komkommer
Dinsdag – Aardappelen, bonen, kipfilet
Woensdag – Chicken Tonight
Donderdag – Aardappelen, spinazie, vissticks
Vrijdag – Friet, loempia

Op vrijdag of zaterdag doen we meestal de boodschappen dus ik plan vaak gewoon tot de vrijdag. Als je nog lekkere tips hebt voor het avondeten dan hoor ik dat natuurlijk graag πŸ˜€

Plan jij jou avondeten voor de hele week of bekijk je het per dag?

5 gedachtes over “Wat eten we vanavond?

  1. Morgaine zegt:

    Het hangt er helemaal vanaf hoeveel budget ik nog heb, soms plan ik zelfs een pan soep waar ik dan zeker 4 tot 5 dagen mee toe kan bijv. πŸ˜‰

    of een ander groot gerecht waar ik dan 2 tot 3 dagen mee doe, en soms wat anders tussendoor… ik ben toevallig aan het proberen om mijn avondeten met name eens in beeld en kaart te brengen deze week aan begonnen, hahaha

    X

  2. nancy zegt:

    Wij eten op vrijdag altijd zelfgebakken patat met snacks, en op zondag altijd uitgebreid. De rest van de week in ieder geval altijd verse groenten. Maandag eten we een lekkere kipsalade want dan moeten wij allebei s’avonds weg en als je dan zwaar eet is dat niet fijn. Wat ook heel lekker is is courgette,aubergine en paprika bakken en dan kun je daar rijst bij doen en dan bv zalm of kip.

Geef een reactie

