Wishlist | 3x sportoutfit (inspiratie)

Wishlist 3x sportoutfit (inspiratie)
Ik lees eigenlijk op veel plaatsen om het sporten een stukje leuker maken, schaf dan een leuke comfortabele outfit aan. Nu doe ik zelf mijn workouts in een oude joggingbroek en een gewoon topje, dus misschien zit er wel wat in. Vandaag deel ik van 3 verschillende winkels een complete outfit die ik graag zou dragen om te sporten!

1. Bonprix
Outfit1Bonprix
Sweatvest €29,99 | Sweatbroek €27,99 | Hardloopbroek €27,99 | Vrijetijdsschoenen €19,99 | Sportshirt €19,99


2. Wehkamp
Outfit2 wehkamp

Bodyfashion Yoga broek €34,99 | Puma sport BH €59,99 | Sportshirt €14,90 | Sportschoenen €120,00 | Sporttop €24,00

3. Bristol
Outfit3 Bristol

T-shirt €17,99 | Sportschoen €29,99 | Sportbroek €19,99 | Jas Nul €59,99 | Singlet Panther €12,99

Wie weet sport ik binnen kort wel in één van deze leuke outfits, welke is jouw favoriet?

Heb jij een favoriete sportoutfit?

Geef een reactie

