Nieuwe dingen proberen!

nieuwedingenproberen
Sinds begin dit jaar ben ik bezig om mijn lifestyle om te gooien, anders eten, meer bewegen etc. Nu drong het afgelopen week ineens tot me door toen ik het weekmenu maakte dat we steeds hetzelfde eten. Daar moet verandering in komen!

We zijn beide niet hele makkelijke eters, vinden snel dingen anders of het lijkt ons niet lekker omdat we het nog nooit op hebben. Beetje het idee van ‘wat de boer niet kent, dat eet hij niet’ maar de bonen en doperwten komen me ook een beetje m’n neus uit haha

Nu heb ik afgelopen week een nieuw receptje geprobeerd en eigenlijk vond ik dat wel heel leuk. Lekker op een vrije dag iets uit proberen.

Dus mijn nieuwe doel vanaf nu is om minimaal twee keer per maand een nieuw recept uit te proberen. Dus de eerste van deze maand kan ik afstepen ✅

Mochten jullie het leuk vinden kan ik de recepten, resultaten en mijn mening erover ook delen zodra ik iets gemaakt heb, let me know.

Dus nu opzoek naar leuke, makkelijke en een beetje budget recepten, dus mocht jij nog een leuke website of een lekker recept weten dan hoor ik het graag 😄

probeer jij vaak iets nieuws uit in de keuken?

9 gedachtes over “Nieuwe dingen proberen!

  1. Anneke zegt:

    De recepten wel delen hé want ik heb ook moeite met iedere week weer verzinnen met wat we zullen eten en die andere 2 komen ook niet met ideeën. En Steph is net zo “wat de boer niet kent……. 🙂

  2. Morgaine zegt:

    Eigenlijk doe ik dat niet zo heel vaak, wel heb ik een gerecht verzonnen ooit om mijn dochter goed aan het eten te krijgen en dat heet taco macaroni, hahaha met heel veel sla, tomaat, komkommer en de saus voor taco’s en kaas erbij, eigenlijk gewoon een taco of een wrap taco, maar die laat je weg en maakt het aan met macaroni….

    Ik heb teveel gewone recepten mee gekregen als kind al, twee keukens, Hollands en Indisch dus uhm.. soms weet ik niet wat ik kiezen moet, hahaha

    X

  3. Linda zegt:

    Ik vind Uit Pauline’s Keuken heel fijn voor makkelijke en simpele recepten, daar zoek ik echt heel vaak wat op uit! En ik sla alles wat ik wil proberen op. Als ik wat favorieten mag noemen die simpel zijn, de one pot noodles van Uit Pauline’s Keuken, pasta met zalm en broccoli (zie mijn blog), nasi (bijv van Brenda Kookt), quinoa met granaatappelpitjes van Ikbenirisniet, tortilla pizza van Uit Pauline’s Keuken…

  4. Pirre zegt:

    Wij hadden laatst precies dezelfde ‘dip’ met eten koken. Steeds hetzelfde eten, mehhh. We hebben nu idd ook een aantal leuke recepten gevonden om uit te proberen, wie weet is dat wel lekker (en hebben we dat al die jaren gemist ;p)

Geef een reactie

