Healthy Update #10

healthyupdate10
Welkom bij weer een nieuwe healthy update. Ik kijk deze week met een heel positief gevoel terug op de afgelopen week, ik voelde me goed en dat gaf zijn resultaten!

Weegresultaat deze week: -1,2 kg
Totaal afgevallen: -4,2 kg

Wow wat een resultaat he deze week. Ik weegde mij op donderdag ochtend (mijn nieuwe weegmoment) en ik heb drie keer op de weegschaal gestaan omdat ik het eigenlijk gewoon niet kon geloven. Ik had stiekem maandag ook al gewogen en toen was er geen resultaat, wat me eigenlijk een beetje down maakte, maar na dat uit mijn hoofd te hebben gezet ben ik gaan knallen afgelopen week en ik ben super blij met het resultaat. Zou ik dan nu eindelijk over die drempel zijn?

Ik heb een workout kalender opgehangen in de keuken op de koelkast waarop staat wanneer ik sport en dat is wel motiverend. Ook mijn eetschema hang ik daar op, zo hoef ik mij geen zorgen te maken of na te denken wat te eten want het staat allemaal al beschreven.

De workouts die ik afgelopen week heb gedaan
Vr: Youtube workout; Fitness Blender’s Beginner Kettlebell Workout – Kell’s Kettlebells Routine for Total Body Toning (Klik hier)
Zo: Youtube workout; Beginner Workout – Buik, Benen, Rug en Armen (Klik hier)
Ma: Youtube workout; Beginner Cardio Workout – Conditie en Vetverbranding (Klik hier)
Wo: Youtube workout; Staande Workout voor Complete Beginners en Ouderen (Klik hier)

Ik ben maandag begonnen samen met wat meiden uit de bodieboostcommunitie met de 30dayabchallenge, hieronder de kalender die we aanhouden, nou ik kan je zeggen die legg raises dat gaat nog een uitdaging worden, damn haha.

12794555_10153348219071631_3623269929954477317_n

Verder voel ik me goed, niet overdreven moe, ik slaap iets beter (de ene nacht beter dan de ander) ik ga wat extra wandelen op mijn werk met de kids en het eten gaat ook steeds beter. Tussendoor pik ik nog weleens een pepermuntje mee, maar dat is meestal als ik me even wil oppeppen ofzo.

Het enige wat nog niet goed gaat is drinken. Ik krijg maar net 0,75 ltr weg op een dag en dat is natuurlijk veel te weinig, dus dat is waar ik aankomende week meer op wil gaan letten.

Verder eigenlijk weinig, ik zit er heel erg aan te denken om te starten met hardlopen, maar ik twijfel nog ivm mijn knieën, maar het is zeker wel iets wat in mijn hoofd blijft zitten dus misschien gewoon proberen? Als iemand hier tips voor heeft hoor ik het graag 🙂

Let`s go en hopen dat ik volgende week weer een mooi resultaat mag neerzetten!

Ps; voor mijn bodieboost avontuur heb ik een special instagram account aangemaakt, misschien vind je het leuk om me daar te volgen! Hier laat ik zien wat ik aan sport heb gedaan, deel ik mijn eten en gooi ik wat motiverende quotes de wereld in 🙂 @patricia_bodieboost

Hoe gaat het met jou?

12 gedachtes over “Healthy Update #10

  1. elmavankeulen zegt:

    Mooi resultaat heb je al geboekt! Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen, altijd even een drempel om weer in actie te komen maar het voelt wel heel goed.

  2. Morgaine zegt:

    Goed bezig lieverd, en dat water, heb je er al aan gedacht om bijv. als je thuis bent altijd een flesje water in de buurt te hebben, in zicht? Dat helpt mij meestal in de wintertijd als ik ook weer vergeet om gewoon water te drinken 😉 Dan haal ik eventueel 1 grote fles blauwe spa of zo en drink dat, vul dat dat dan tijdelijk telkens bij. Wie weet helpt het jou ook.

    X

Geef een reactie

