Mijn favoriete instagram accounts!

Mijn favoriete instagram accounts
Ik volg op dit moment 232 instagrammers, best een hoop moet ik zeggen haha, maar ik hou ervan en ben zelf ook dagelijks op instagram te vinden zowel op mijn gewone account als op mijn bodieboost account. Vandaag deel ik een paar van mijn favoriete accounts met je.

1. Shifrajumelet
Net als haar blog en vlogs, een mooi account met haar humor en liefde voor hans en charlie en natuurlijk haar DIY en recepten liefde haha
2. Elisestore
Dit account volg ik nog niet zo lang, maar ik ben verliefd op de sneakers uit deze shop.. echt mijn style, zeker een bezoekje waard en ik ga daar ook zeker een keer een paar bestellen!
3. Omnom__Muffy
Dit een echt kattenaccount en omdat we zelf 3 katten hebben waarvan 1 rode vind ik het gewoon erg leuk om te zien en de foto`s zijn ook nog eens prachtig
4. Stacytje
Ze maakt hele mooi clean witte foto`s en heeft een prachtige feed, heel inspirerend
5. Paper_fuel
Dit account staat vol  met leuke quotes, filmpjes, mooie hand lettering. Erg mooi
6. El_kedageenfeestje
Gewoon inderdaad elke dag een feestje, leuke interieur foto`s, food, en nog veel meer
7. Wonenaanzee
Ook dit is weer een prachtige feed, met haar 3 katten een prachtig intereur…
8. Bydagmarvalerie
Haar blog is een favoriet, maar ook haar instagram is zeker een favoriet, dezelfde positiviteit en humor
9. Blondamsterdamnl
Deze kan natuurlijk niet ontbreken, nieuwtjes en achter de schermen kijkend bij blond amsterdam
10. Failvids
Deze is echt meer voor de humor, leuke filmpjes om even een dagelijks lach op je gezicht te krijgen

Dit waren mijn favorieten, ze zijn zeker even een bezoekje waard denk ik zo maar!

Wat is jou favoriete instagram account?

5 gedachtes over “Mijn favoriete instagram accounts!

  1. AroundSan zegt:

    De Instagram van Shifra vind ik ook heel leuk om te volgen! Ik ken verder alleen die van Dagmar en de rest dus niet. Ben benieuwd! Ga even kijken. 🙂

  2. Morgaine zegt:

    Ook gevonden via een blog, zoek maar eens op… bolt and Keel… geloof ik, 2 katten die overal mee naar toe gaan, hun baasjes…. trekken rond, kamperen en bolt en Keel gaan dus echt mee! whahahaha geweldig!

    X

Geef een reactie

