Bloggers Interview: Maureen – maureenstegeman.nl

Maureenstegeman
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Maureen van maureenstegeman.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hoi! Mijn naam is Maureen Stegeman. Ik ben 20 jaar en ik woon in Ede. Ik ben sinds September 2015 begonnen met bloggen. Nog niet zo lang dus ๐Ÿ™‚
Mijn allergrootste hobby is paardrijden. Dit doe ik nu alweer bijna 8 jaar. Ik heb 2 jaar lang een eigen paard gehad maar die heb ik laatst verkocht, omdat ik te weinig tijd had helaas. Mijn andere hobbyโ€™s zijn gamen ( zit bij een bekend youtubekanaal) fotograferen en lezen. Ook vind ik het erg leuk om met vrienden af te spreken en gezellig ergens wat te gaan drinken.

5ead22a54074693027d1264b595d2d66

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is gewoon mijn eigen naam. www.maureenstegeman.nl . Ik schrijf hier vooral lifestyleblogs op, maar wijk vaak genoeg uit naar iets anders. Ook ben ik net begonnen met vloggen, dus dat zal je ook wel eens op mijn blog voorbij zien komen.
Ook heb ik mijn fotografiepagina op mijn blog. Mensen die geรฏnteresseerd zijn kunnen een fotoshoot bij mij boeken. Dit is nog lekker goedkoop omdat ik pas 2 jaar bezig ben.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Sinds september 2015. De fotografiepagina die op hetzelfde domein zat heb ik al meer dan 1 jaar.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben nu gewoon een hobbyblogger. Ik heb sinds kort ook advertenties op mijn blog gezet. Ik zie vanzelf wel of mijn blog populair gaat worden. Maar het belangrijkste van mijn blog vind ik dat het plezier vooraan blijft en die centjes komen misschien nog wel.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn schoonfamilie vinden mijn blogs volgens mij erg leuk! Vrienden vinden mijn blog ook leuk. Ik heb het ze eigenlijk nooit gevraagd maar soms hoor ik wel eens positieve reacties.

1277458_652562741455807_1034082322_o

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Nee. Ik zet een post online wanneer ik het maar wil. Max. 1 per dag. Als ik een dagje vrij ben ga ik wel lekker bloggen. Ook kijk ik dan of ik wat vooruit kan werken.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Eigenlijk gewoon uit mijn dagelijks leven. Als ik wat leuks meemaak schrijf ik dat op, en dan maak ik er een leuke blog van!

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik hoop dat ik mensen kan inspireren in wat ik doe. En het lijk mij erg leuk om misschien nog eens wat te gaan verdienen!

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ja! Ik ben te vinden op:
Twitter: https://twitter.com/_Maureen_95
Facebook: https://www.facebook.com/maureenstegemanfotografie/?ref=hl
Instagram: https://www.instagram.com/maureen.stegeman/

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Probeer niet te veel blogs in 1 keer te plaatsen. En probeer minstens 1x per week een blog online te zetten. Zo blijven je vaste lezers eerder hangen!

Maureen heel erg bedankt voor je bijdrage aan het interview en ik hoop dat jeย nog veel meer uit je blog mag halen!

Ken jij Maureen al?

Geef een reactie

