7 redenen waarom je alleen zou moeten gaan shoppen

7 redenen waarom je alleen zou moeten gaan shoppen
Alleen winkelen, ik vind het heerlijk. Natuurlijk is samen met iemand gezellig en handig om de aankoopjes te verdelen met dragen, maar de voordelen van alleen shoppen hebben (bij mij althans) de overhand. Vandaag geef ik je 7 redenen waarom ook jij alleen zou moeten gaan shoppen!

1. Je kan van huis vertrekken wanneer jij er klaar voor bent, je hoeft niet te gaan staan wachten
2. Je kan de winkels in die jij het liefst wil, wil je graag naar de Hema? niemand houd je tegen
3. Lekker zelf bepalen waar je een pauze neemt, heb je trek in een broodje of ga je liever voor een patatje, het is jou dag dus jouw keuze
4. Niemand die zeurt hoelang het nog duurt, je kan zo lang in een winkel rond hangen als je zelf wilt
5. Niemand die op je vingers kijkt hoe duur iets is, of bij alles vraagt of je het wel echt nodig hebt
6. Niemand die zucht als je twijfelt over dat ene item en toch nog een keer terug wil naar die andere winkel voor een vergelijking
7. Wil je na het shoppen nog even snel naar een andere winkel verderop in de stad? Ga je gang…

Zo zie je maar, genoeg redenen waarom alleen shoppen echt heerlijk is. Zelf vind ik het echt top, ik vind het natuurlijk heel gezellig als iemand mee is, maar over het algemeen ga ik dolgraag alleen de winkels door!

Shop jij graag alleen, of liever met iemand erbij?

5 gedachtes over “7 redenen waarom je alleen zou moeten gaan shoppen

  1. Mariëlle zegt:

    Ik vind het gezellig om met een goede vriendin te shoppen, we houden van dezelfde winkels en met mijn moeder vind ik het ook leuk haha. Maar ik ga ook heel graag alleen 🙂 Lekker rustig en doen wat ik wil!

  2. Morgaine zegt:

    Ik shop ook het liefste alleen, hahaha heel soms vraag ik weleens iemand mee of dat ik mee zal gaan, maar uiteindelijk liefst alleen. Vroeger ging ik zelfs voor shoppen, toen dochter nog klein was, ging ik middag erop uit zonder haar om alvast in de winkels te kijken wat de mode was en waar ik haar naar toe wilde sturen om kleding uit te zoeken, whahahaha erg he 😉

    X

Geef een reactie

