Netflix stream TAG

Netflix stream TAG
Eigenlijk sinds ik besloten heb om Netflix te nemen ben ik verslaafd haha, dat is misschien nu iets minder omdat ik me even op andere dingen focus, maar ik vind het nog steeds heerlijk om even een aflevering van een serie te kijken of op zondag lekker een filmpje op te zetten! Vandaag in de Netflix stream tag, wat meer inhoudelijke vragen wat ik er van er vind.

1. Wat was het moment dat je dacht `nu moet ik wel`en een abonnement nam op Netflix?
Eigenlijk was ik al een tijdje aan het twijfelen, maar omdat ik een keer bij mijn schoonmoeder `binnen`heb gekeken was dat toch wel het moment waarvan ik wist dat ik ook wilde haha, ik zag teveel leus om het niet te doen.

2. Hoe vaak kijk je naar Netflix?
In het begin keek ik eigenlijk elke dag, omdat ik ook gelijk met een serie begon haha, nu is het wat minder misschien 3 keer in de week in de avond?

3. Waar kijk je naar Netflix?
Vaak gewoon op mijn laptop aan tafel, maar het gebeurd wel eens heel af en toe dat ik mijn tablet pak en in bed kijk

4. Zijn er series die je wel kijkt, maar eigenlijk niet leuk vind?
Ik heb Pretty Little Lairs gezien de eerste seizoenen, maar nu het nieuwe laatste seizoen bezig is vind ik het eigenlijk maar een beetje saai worden, dus ik weet ook niet of ik hem nog wel af ga kijken

5. Wat is je favoriete Netflix hapje en drankje?
Haha het liefst een zak paprika chipz en een glas casis, maar dat kan nu niet meer he met mijn nieuwe lifestyle dus dat zal toch een glas water worden en misschien de chipz als jokermoment?:P

6. Is er een serie die je samen  met je partner kijkt?
Nee eigenlijk niet, Mathieu is niet zo van de series en als die een keer tv kijkt dan is het een film maar dat gebeurd ook zelden

7. Wat is je favoriete Netflix Original
Ik denk Fuller House, daar heb ik nu de eerste 2 afeveringen van gezien en ik vind het echt heel erg leuk

8. Wat is je top-5 Netflix aanraders voor volwassenen?
Orange is the new black, Gossip Girl, Fuller House, Lo Impossible en Broadchurch

9. Welke 5 series kijken je kinderen graag?
Ik heb zelf geen kinderen dus ik heb geen idee haha

10. Welke serie zou je niet snel kijken?
Films met vampieren, horror en echte actiefilms zal ik niet snel kijken daar houd ik totaal niet van

11. Wie is je favoriete acteur/actrice uit een Netflix serie?
Hilary Duff is wel een favoriet net als Channing Tatum 😉 en Julie Stiles

12. Wat zijn series die volgens Netflix op dit moment jou beste keus zouden zijn?
Vampiere diaries, nou dat is niks voor mij dus die sla ik over haha en New Girl, die wil ik nog wel een kans geven, maar ook Suits en Prison Break wil ik nog wel een keer gaan kijken

13. Wat staat er nog op je kijklijst?
Endless Love, The babymakers en making a murder veder kijk ik altijd gewoon als ik zin heb om te kijken of er nog wat leuks op staat

14. Op welk volgend seizoen kun je niet wachten?
Dat is zeker Orange is the new black, ik kan haast niet wachten op het nieuwe seizoen 😀

15. Welke series/films zou je graag op Netflix willen zien?
Uhm ik denk wat meer nederlandse zoals moordvrouw en divorced, maar ook the hills en ik zou ook saved the last dance 2 graag erop hebben 😉

16. Zou je nog zonder Netflix kunnen?
Ja kunnen wel hoor, maar ik zou het wel erg jammer vinden, zeker voor de series die ik nu aan het kijken ben, ik zou het wel balen vinden als ik het zou moeten stoppen.

Zo dat waren aardig wat vragen haha, helemaal uitgehoord over Netflix, nou mocht je nu ook een Netflix liefhebber zijn neem hem dan zeker over, ik ben benieuwd naar jou antwoorden!

Heb jij Netflix?

Een gedachte over “Netflix stream TAG

  1. Morgaine zegt:

    Ja ik heb Netflix, al enige tijd nu en het de gewone tv is nu weer zo vol met leuke dingen dat ik even niet kijk, van de zomer weer, als alles op herhaling komt of er niks op tv is… of weinig… Dan ga ik weer netflixen. Die Nederlandse series zal denk ik niet gebeuren, gezien Videoland deze aankoopt vaak, de Nederlandse series… dus zul je daar een abbo moeten nemen misschien om de Nederlandse series te kijken, Netflix is ook meer internationaal natuurlijk, dat komt uit Amerika onderverdeeld in landen nu.

    X

Geef een reactie

