Healthy Update #11

HealthyUpdate#11
En het is weer vrijdag, jeetje wat vliegen de dagen toch voorbij hè op deze manier. Het is alweer bijna Pasen jongens. Maar goed het is weer tijd voor een nieuwe healthy update, ben ik afgevallen? en wat heb ik aan sport gedaan en hoe voel ik me nu?

Weegresultaat deze week: -0,6 kg
Totaal afgevallen: -4,8 kg

En afgevallen ben ik weer hoor deze week. Ik had stiekem op iets meer gehoopt zodat ik de 5kg zou aantikken, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Maar he 0,6kg is een mooi gemiddelde om per week af te vallen dus ik ben blij en het zit er niet bij dus mij hoor je verder hierover niet klagen hihi

Ik heb voor aankomende week weer een nieuw eet en workout schema opgehangen, als jullie het leuk vinden kan ik deze volgende keer er weleens bij doen.

Aan workouts heb ik afgelopen week eigenlijk alleen maar twee keer hardgelopen, zoals je hier kan lezen is mijn hardloop avontuur begonnen. Dus ik denk ook dat de min daarom deze week iets minder is omdat ik verder niet echt specifieke workouts heb gedaan. Aankomende week gaat dat wel weer gebeuren dus kan ik die weer met jullie delen.

De ab challenge waar ik het vorige week over had is al totaal in het water gelopen. Ik ben echt geen persoon wat elke dag hetzelfde moet doen, ik vind de afwisseling in workouts juist leuk, dus een mislukte poging haha.

Aankomend weekend zijn we een lang weekend weg met de schoonfamilie, dus ik ben heel benieuwd of ik me daar een beetje aan bodieboost kan houden en of ik een keer durf te gaan hardlopen of gewoon een stuk wandelen en dat het niet teveel negatief effect gaat hebben op mijn volgende weegmoment, ik ga mijn best doen. Het bodieboost boek gaat mee voor motivatie haha, dus op naar volgende week!

Ps; volg jij me al op mijn bodieboost instagram?

5 gedachtes over “Healthy Update #11

  1. Anneke zegt:

    We gaat gewoon met mij mee wandelen langs de Maas en ik zal er opletten dat je niet te veel lekkers snoept, ga ik ook niet doen. 🙂

  2. Morgaine zegt:

    Je weet toch wel, hoe langzamer je af valt, hoe beter, dat het dan blijvend is, zo zegt men dan, hahahaha dus way to go!

    En zo’n weekend moet ook kunnen, je gaat toch ook nog een keer op vakantie, en dan moet je ook normaal kunnen leven hoor, vakantie vieren, anders wordt je gek 😉

    X

Geef een reactie

