Bloggers Interview: Thomas – thelivelifer.blogspot.nl

Bloggers Interview Thomas thelivelifer.blogspot
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Thomas van

thelivelifer.blogspot.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben thomas, mijn geboorte en woonplaats is Deventer, ik ben 17 jaar oud en mijn hobby’s zijn voetballen, uitgaan, muziek luisteren en logischerwijs bloggen, in het dagelijks leven ga ik naar school en ik studeer juridisch medewerker op het niveau MBO en werk in de horeca als allesdoener, van afwas (merendeels), tot voorbereiden van gerechten en het klaarzetten van de tafels waar de mensen gaan zitten en als ik dan vrije tijd heb meestal s ’avonds blog ik dan en op zondag middag ben ik af en toe op de radio te horen

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is thelivelifer en de url is http://thelivelifer.blogspot.nl. mijn blog zou ik omschrijven als een vlog blog gewoon wat je bij youtubers ziet dat doe ik met blog style, je kan er van alles op vinden bijvoorbeeld top 10 lijstjes, recensies en mijn meningen (over het nieuws), maar mijn bedoeling is het om nieuwe onderwerpen te verzinnen die misschien veel leuker zijn dan nu

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Mijn allereerste blog kwam online rond begin juli van 2015 maar sinds midden oktober komt er elke week 2 blogs online, ik ben eigenlijk sinds me 12de al aan het denken of ik wel of niet wou gaan vloggen/bloggen maar was een beetje bang voor de reacties van de buitenwereld en dat ben ik nog wel een beetje en daarom ben ik nu nog anoniem

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben elke dag bezig van 6 tot 10 bezig met mijn blog op allemaal fronten, verbetering, schrijven, social media, contacten leggen en nog wat andere zaken maar doordeweeks moet ik ook gewoon naar school en in het weekend werken, als het ooit zou kunnen dan zou ik er zeker voor kiezen om full-time te bloggen

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik heb mijn omgeving nog niets erover gezegd omdat ik de eerste jaren anoniem wil blijven om verschillende redenen, zoals hierboven gezegd ben ik vooral een beetje bang van de reactie van mijn omgeving maar dat komt vanzelf wel en denk dat sommige het zelfs wel leuk vinden

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Elke maandag en donderdag komt er een blog online tussen 6 en 7, maar ik stop er elke dag wel tijd in omdat ik vindt dat er altijd wat te verbeteren valt, in het begin wou ik het elke dag doen, maar je merkt wel dat onderwerpen verzinnen dan een hele moeilijke taak wordt en dat is voor niemand fijn want dan wordt de kwaliteit van de blog ook minder

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Mijn inspiratie is eigenlijk gewoon wat er op een dag gebeurd, als het kerst is doe ik het over de kerst en als ik een vechtpartij heb gehad dan zou ik het daarover hebben gehad, het ligt er net aan wat er gebeurd is in de paar dagen tijd dat ik aan het schrijven ben en als er in mijn leven even komkommertijd is dan verzin ik gewoon iets wat erin mij opkomt

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Wat ik met bloggen bereiken wil? Heel veel geld verdienen. Nee even serieus, ik doe dit als eerste instantie omdat ik het gewoon hartstikke leuk vindt om te doen en je kan gewoon je mening vertellen en dat is heel fijn en stiekem hoopt denk ik elke blogger wel om bekend met zijn of haar blog te worden en ik heb precies hetzelfde maar het is voor mij geen (hoofd)doel. Mijn hoofddoel ik om mensen te vermaken en misschien wel zelfs te helpen met wat voor dingen dan ook.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Op het moment heb ik alleen nog maar twitter, facebook komt rond oud&nieuw een keer online
Twitter: http://twitter.com/thelivelifer
Facebook: http://facebook.com/thelivelifer

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Nouja er bestaan zoveel tips voor bloggers en lezers, maar voor de bloggers zou ik zeggen: ga niet bloggen als doel om zo groot te worden als livesplash van jami of Bardo Ellens van Banjomovies want als je je alleen daar op concentreert ga je het gewoon niet halen en wees vooral eerlijk tegen andere maar vooral tegen jezelf, ga geen verhaaltjes op je blog zetten die voor geen ene meter kloppen want vroeg of laat komen je lezers er wel achter.
Voor de lezers zou ik als tip meegeven: dit heb ik van mij overledene opa die dat ooit zei tegen mij ‘wees altijd de eerste klas versie van jezelf, in plaats van een tweederangs van een ander’ en daarmee wou hij zeggen dat je gewoon jezelf moet zijn dan ben je veel leuker dan andere en een andere les is en volg je eigen pad ook al is je pad soms zwaar, je moet geen paden van andere bewandelen want daar wordt je alleen maar ongelukkig van maar ik kan nog wel veel meer levenslessen geven maar dan zijn jullie over een anderhalf uur nog niet klaar met lezen dus dat waren mijn belangrijkste tips

Thomas bedankt voor je waardevolle tip en je deelname aan het interview! Het gaat vast lukken om te bereiken wat je wilt.

Ken jij Thomas al?

Geef een reactie

