Veranderingen zijn soms even nodig!

image

Zo afgelopen weekend waren wij een paar dagen weg. Ik had tot zondag ingepland, we waren gister later terug dan ik had verwacht dus ik had geen energie meer om de weekly rewind en het artikel voor vandaag klaar te maken. Vandaar even dit berichtje.

Eigenlijk maakt het natuurlijk voor 1x niet uit, maar ik vond het wel lastig om het te laten gaan, er is steeds een artikel online gekomen dit jaar en nu lijkt het een beetje als falen ofzo. Nu heb ik in mijn weekendje weg wel wat zitten nadenken en wil ik het blogschema een beetje gaan omgooien, hierover komt morgen een artikel online zodat ik deze vandaag nog even goed in orde kan maken.

Soms is verandering goed om de inspiratie en creativiteit weer op gang te krijgen toch! Dus morgen de bekendmaking van het nieuwe blogschema.

Dus mijn excusus voor het ontbreken van de artikelen deze 2 afgelopen dagen!

Wat zou jij graag willen zien hier op mijn blog?

Geplaatst in: Blog

3 gedachtes over “Veranderingen zijn soms even nodig!

  1. Morgaine zegt:

    Voelt dit als falen? Och lieverd… zo fout om dat te voelen, het is jouw blog, jouw stukkie, jouw tijd, het kost veel tijd en even een paar dagen off is voor mij eventueel heel normaal.

    Dus wat zou ik willen zien, iets minder dus juist? ๐Ÿ˜› En dan gewoon mooie verhalen wat je allemaal gezien, gelezen, gehoord hebt onderweg of meegemaakt hebt? Foto’s…. kortom laat alles los en ga bloggen wanneer zin of tijd, humor ook.

    X

Geef een reactie

