Een vrijer blogschema!

Een vrijer blogschema!
Gister schreef ik het al, dat ik bezig was met een nieuw schema voor mijn blog. Ik hou wel van veranderingen, in het offline leven houd ik dingen graag hetzelfde en raak ik soms wat ontregeld als dingen veranderen, maar online houd ik er wel van. Zoals je merkt wissel ik regelmatig van layout en gooi ik er nieuwe rubrieken in. Ook dit gaat nu weer iets aangepast worden, dus lees snel verder wat je vanaf nu kan gaan verwachten.

Vaste rubrieken geven houvast, zeker als je even geen inspiratie hebt dan is het makkelijk om terug te vallen op vastigheid. Maar het geeft me soms ook een gevoel van belemmering, niet kunnen schrijven omdat er die dag al een vaste rubriek staat, of bezig zijn met de vaste rubriek en dan het idee hebben dat het heel erg lijkt om hetgeen wat ik de week ervoor al heb geschreven en daar wil ik op dit moment een beetje vanaf.

En wat Morgain gister al in de comments heel mooi zei, het is jouw blog, jouw stukkie, jouw tijd en met die woorden in het achterhoofd gaat het komende gebeuren.

De weekly rewind op maandag komt te vervallen, ik maak in een week eigenlijk niet genoeg mee om steeds nieuwe dingen te laten zien en als ik een dagje weg ga, of meer afspraken heb staan dan kan ik daar altijd een leuke plog van gaan maken, zonder foto`s te hoeven weghalen omdat anders de weekly rewind niet gevuld kan worden.

Vrijdag; My Weightloss Journey – dit gaat de healthy update vervangen, hierin neem ik je mee in mijn strijd tegen de kilo`s dus wat ik gegeten heb hoeveel ik ben afgevallen, maar ook deel ik hierin welke workouts ik heb gedaan, hoe het hardlopen verloopt en al dat soort dingen. Gewoon een kleine samenvatting van hoe mijn week op dit gebied is geweest.

Zondag; Bloggers Interview – Zolang ik nog leuke aanmeldingen komen blijft deze rubriek wel gewoon op de zondag online komen, de interviews worden goed gelezen en ik krijg leuke reacties hierop, dus dit is niet iets wat ik (voor nu) al veranderen

Verder laat ik de rest van de week gewoon lekker open, waar dan plaats is voor Tags, beauty, lifestyle, DIY en nog veel meer waar ik over wil en natuurlijk gewoon over kan schrijven. Artikelen komen wel gewoon om 06:00u online, maar ik moet ook leren accepteren als ik een keer geen tijd, energie of inspiratie hebt dat er geen artikeltje online komt, dus dat is iets waar ik aan ga werken de komende tijd. Loslaten is the key!

Elke eerste van de maand komen gewoon mijn maanddoelen online en elke laatste van de maand de maand favorieten zoals ik deze dit jaar heb in gevoerd.

Dus ik zou zeggen, laat je verassen. Je kan me volgen op Bloglovin, Instagram en Facebook om op de hoogte te blijven van een nieuw artikel zodat je niks misloopt πŸ™‚

Werk jij met een vast schema of blog je ook zo vrij mogelijk?

9 gedachtes over “Een vrijer blogschema!

  1. Morgaine zegt:

    hahahaha way to go, en mijn antwoord ken je al, ik ben zo vrij als een vogel, ik blog wanneer ik tijd en zin heb, soms hangt het een paar uur, soms komt het niet online, en soms kan ik niet wachten en ga direct zitten, het enige waar ik wel op let, is dat ik zo ongeveer eens per dag iets neer zet, vandaag weet ik nog niet.. maar dat heeft eerder en meer met het nieuws van gisteren te maken…. al heb ik wel iets, wat volledig niets met aanslagen etc te maken heeft.

    Dat doen anderen al πŸ˜‰

    X

Geef een reactie

