Vlog: Weekend Landal de Lommerbergen dag 1

lommerbergendag1
Afgelopen weekend zijn wij een lang weekend weg geweest met mijn schoonfamilie omdat mijn schoonouders 12,5 jaar getrouwd zijn. Natuurlijk heb ik deze dagen gefilmd en dat deel ik de komende dagen met jullie. Vandaag dag 1, de dag van aankomst en een beetje verkennen wat er te doen is en hoe de plaza eruit ziet!

We zaten van vrijdag 18-3 tot maandag 21-3 in een huisje op een park van Landal de Lommerbergen in het Limburgse Reuver.

Ben jij weleens in de Lommerbergen geweest?

2 gedachtes over “Vlog: Weekend Landal de Lommerbergen dag 1

  1. Morgaine zegt:

    Zo typisch, nee ik ben dus nooit hier geweest, maar wel in America in Limburg, ja dat bestaat en ook voor een viering met mijn toenmalige schoonfamilie, mijn destijds schoonvader werd namelijk 65 jaar en echt grote familie, 3 huisjes… maar… ik zie dit, en die beelden heb ik ook nog op tape staan, video dus gefilmd….. en foto’s ziet er exact hetzelfde uit allemaal, whahahaha

    Vooral bij het zwembad dus ook 😉 Rotsen, watrvalletje, doorkijkje naar het zwembad, echt apart, gezien ‘wij’ er begin jaren ’90 kwamen….

    X

Geef een reactie

