My Weightloss Journey #12

My Weightloss Journey12
Welkom bij de vernieuwde healthy update – My Weightloss Journey, want ja dat is het eigenlijk… een avontuur om mijn kilo`s te verliezen. Afgelopen weekend zijn wij een paar dagen weg geweest, hoe is dat gegaan, hoe gaat het met sporten en ben ik afgevallen deze week? En welke workouts staan er voor aankomende week geplant? Lees snel verder.

Weegresultaat deze week: -0,7 kg
Totaal afgevallen: -5,5 kg (sinds 8-1-2016)

OMG, ik heb eindelijk de -5kg grens gepasseerd, ik deed even een vreugde dansje hoor toen ik op de weegschaal stond. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar de eerste mijlpaal zit niet in mijn zak maar is eruit hahah. De beloning was een zwarte blazer, maar ik heb besloten nieuwe gympen hiervoor te kopen 😀 de beauty`s hieronder haha!

5kgdoelbehaling

Afgelopen weekend waren we natuurlijk een paar dagen weg en ik moet zeggen dat het me eigenlijk goed verlopen is. Ik heb me niet echt aan de bodieboost regels gehouden, ook omdat ik ook wel vakantie wilde vieren `genieten` van een paar daagjes weg. Wel hebben we veel gelopen en we hebben gezwommen. Ik heb een donut een glas appelsap en een ijsje na het eten genomen en verder heb ik me van de chocolade en de koekjes weten te weerhouden, nou dat vond ik toch wel een hele prestatie, want normaal doe ik altijd mee 😉

Ik was eigenlijk heel erg bang dat ik was aangekomen, omdat ik sinds we thuis zijn niet heb gesport, het hardlopen staat in de kast en de motivatie om te sporten is volledig weg, hoe het komt? geen idee, maar ik ben altijd een beetje ontregeld als ik een paar dagen van huis ben geweest. Dus dat ik ga ik deze week weer oppakken, helaas dus geen linkjes naar workouts of tijden van hardlopen deze week.

De workoutplanning aankomende week;
Vrijdag – Hardlopen (renate wennemars training 1)
Zaterdag – Youtube workout (klik hier)
Zondag – Rust
Maandag – Hardlopen (renate wennemars training 1)
dinsdag – Youtube workout (klik hier)
Woensdag – Hardlopen (renate wennemars training 1)
Donderdag – Rust

Ik hoop dat ik de smaak weer te pakken ga krijgen en het ligt natuurlijk een beetje aan het weer of ik kan hardlopen deze dagen, maar anders moet hij verschoven worden met een andere dag.
Ik merk dat ik het hardlopen wel leuk vind, maar ook best zwaar dus mijn planning is om training 1 deze week 3x te doen, en training 2 volgende week 3x, zo om het goed op te bouwen voor mezelf, ze zeggen het he, het gaat er niet om hoe snel je gaat, maar dat je gaat 😉

Het volgende doel is -10kg dan wil ik toch graag de zwarte blazer aanschaffen als ik de -10kg heb behaald die ik eigenlijk nu had staan 😉

Op naar een nieuwe gemotiveerde week!

4 gedachtes over “My Weightloss Journey #12

  1. Hester zegt:

    Jeetje.. wat goed dat je al een aantal kilo’s lekker kwijt bent! Heel knap hoor!

    Daarbij.. klink je heel erg gedreven, dus je doel ga je vast behalen! Leuk artikel! Liefs.

Geef een reactie

