Vlog: Weekend Landal de Lommerbergen dag 2

FotorCreaWeekend Landal de Lommerbergen dag 2 19-03-2016 ted
Afgelopen weekend zijn wij een lang weekend weg geweest met mijn schoonfamilie omdat mijn schoonouders 12,5 jaar getrouwd zijn. Natuurlijk heb ik deze dagen gefilmd en dat deel ik de komende dagen met jullie. Vandaag dag 2, we verraste ze met een ontbijtje, gingen o.a. naar venlo en uiteten.

We zaten van vrijdag 18-3 tot maandag 21-3 in een huisje op een park van Landal de Lommerbergen in het Limburgse Reuver.

Wat vind jij het leukst om te doen op vakantie?

3 gedachtes over “Vlog: Weekend Landal de Lommerbergen dag 2

  1. Morgaine zegt:

    Leuk dat filmpje enigzins alweer herkenbaar van lang geleden met mijn ex schoonfamilie dus, hahahaha en normaal gezien, ga ik ervan uit dat ik alleen op vakantie ben hooguit met mijn ouders en dochter bijv. Dan gaan we het liefst rond trekken, vanuit het appartement bijna elke dag trips maken naar van alles en nog wat, autoritten met een onbekende bestemming of.. ja dat dus, eigenlijk actief, heel actief, veel zien, lopen, fotograferen en ongeveer als je uitgaat van 15 dagen, zo’n 3 pauze dagen ertussen waarbij we dan rond het appartement verblijven, rust dagen, wil niet zeggen dat we echt op het terrein blijven, maar dan wandelen rond waar we zitten en foto’s maken. zwemmen kan meestal ook,als ik mee ben, wordt er altijd gekeken of er een zwembad bij zit, hahahaha

    Maar ook vroeger samen met mijn exen, wakker worden, ontbijten en erop uit trekken…. blijven hangen dus niet. Maar, de uitzondering was dus ooit de midweek in een huisje met de hele familie, en dat vond ik eigenlijk heel erg lastig…. Dat was ik niet gewend, het enige wat ze deden was namelijk tv hangen, in het huisje hangen of zwemmen, oké dat zwemmen was wel oké, maar ik kan mij ook nog herinneren dat ik samen met mijn ex man een dag naar… Venlo ben geweest, alleen wij met zijn tweetjes, hahahaha

    X

  2. Pirre zegt:

    Wat leuk zeg! wij vinden het leuk om veel af te wisselen. Van dagjes strand, shoppen, naar cultuur tripjes. En soms een dagje helemaal niksen, ook heeerlijk.

Geef een reactie

