Bloggers Interview: Tatiana – blogenbeauty.nl

Tatiana5
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Tatiana van blogenbeauty.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Bij mijn geboorte heb ik de naam Tatiana meegekregen. Mijn leeftijd bereikt bijna een grens waarvan ik denk, mmmm dat is geheim (36 jr). Nadat ik werkzaam ben geweest als juridisch secretaresse heb ik in 2011 de rol als moeder op mij genomen. Een rol waarvan ik dagelijks kan genieten. In het verschonen van luiers ( en 101 andere taken ) kon ik nog lang niet al mijn energie kwijt en wilde graag iets voor mijzelf gaan beginnen. Na lang denken, maar nooit durven doen, heb ik in 2014 en mijn 1tje een webshop opgezet. Musthave Make-up stond voor beauty en accessoires. Tegenwoordig hou ik mij alleen nog bezig met mijn blog en zijn de deuren van mijn webshop officieel in februari 2016 gesloten.

Tatian2

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog heet Blog & Beauty, en op mijn blog vind je met name beauty artikelen, afgewisseld met fashion en lifestyle. Op Blog & Beauty vind je vooral onderwerpen waar ik zelf van hou. http://www.blogenbeauty.nl

Tatiana3

3. Hoelang blog je al op deze blog?
In 2014 besloot ik een blog te starten. Het eerste artikel dat op Blog & Beauty verscheen was op 14 maart 2014.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben een passionele fulltime hobby blogger. Naast mijn blog werkte ik natuurlijk 24/7 aan het verbeteren van de website, de in- en verkoop en alles rondom de webwinkel. De combinatie van die 2 nam behoorlijk wat tijd in beslag. Wel vond ik dit een hele leuke vorm van drukte en hield het mij wel scherp.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik leid een nogal stil leventje, waardoor ik niet veel mensen hoef te vertellen over mijn blog. De familie en vrienden die van het bestaan van mijn blog afweten zijn er ook heel enthousiast over en steunen mij in wat ik het liefste doe. Mijn man en mijn tweelingzusje zijn de achterliggende bron van het bestaan van Blog & Beauty. Dankzij hen heb ik het vertrouwen en de inspiratie gevonden in Blog & Beauty. De rest van de mensen om mij heen moet ik er vaak nog van overtuigen dat Blog & Beauty meer is dan een hobby en passie. Dat Blog & Beauty het begin zou kunnen zijn van een hele nieuwe carrière is voor hun vaak nog een onbekend begrip.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het vaak moeilijk vind om de juiste combinatie te vinden tussen mijn blogwereldje en mijn offline leven. Ik lever graag goede content, een mooi geschreven artikel die aangekleed wordt met prachtige foto’s. Mijn artikelen gaan iedere ma-di-wo-do-vrijdag online. Elk willekeurig moment die hiervoor vrij gemaakt kan worden pak ik met beide handen aan.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Alles in het leven is een bron van inspiratie, dat kan dus echt van alles zijn. Vaak internet, zoals Pinterest of Instagram. Of soms lees ik bij mijn collegabloggers een artikel en krijg ik daardoor weer hele nieuwe ideeën. Beauty is natuurlijk mijn grootste bron!

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Blog & Beauty hoeft wat mij betreft niet heel groot te worden. In die zin zeggen statistieken mij dus niet zoveel. Ik hoef geen 5K volgers, wat ik overigens wel super cool zou vinden natuurlijk. Het geeft je natuurlijk wel voldoening en bevestiging dat wat je doet ook door anderen gewaardeerd wordt. En elke volger die zich aanmeld tovert een lach op mijn gezicht, en bij elke volger die zich afmeld pink ik een traantje weg en word ik met beide benen op de wereld gezet om een tandje bij te zetten. Wat ik nog wel graag zou willen is mijn eigen Blog & Beauty space. Niet op het web, maar in huis. Ik heb geen vaste werkplek en soms zie je mij dus door het huis heen lopen met de laptop in mijn ene arm, fototoestel om mijn nek en producten in mijn handen op zoek naar het juiste plekje om alles vast te leggen. Verder zou ik met Blog & Beauty graag nog willen bereiken om andere bloggers te ontmoeten, iets wat mij ontzettend leuk lijkt.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Jazeker, het meest actief ben ik op Instagram, maar hieronder een rijtje van alle social media:
• Instagram – https://www.instagram.com/blogenbeauty/
• Facebook – https://www.facebook.com/blogenbeauty
• Twitter – https://twitter.com/tatianaveenstra
• Pinterest – https://nl.pinterest.com/Blogenbeauty/
• Bloglovin – https://www.bloglovin.com/blogs/blog-beauty-12990609

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Doe en schrijf vooral over wat jij leuk vind. Bloggen is een passie, die je kan delen met andere bloggers. Je vind vooral heel veel plezier in bloggen als je je collega bloggers als vrienden ziet en niet als vijanden waar je tegen moet concurreren.

Tatiana, heel erg bedankt voor je deelname aan het bloggers interview en ik hoop dat je nog lang in blogland mee zal draaien!

Ken jij Tatiana al?

Geef een reactie

