Food – Sport Diary maandag 28-03-2016

Food - Sport Diary maandag 28-03-2016
Soms krijg ik wel eens de vraag wat ik nu zoal eet op een dag nu ik met afvallen bezig ben. Ik besloot daarom een food diary bij te houden gister en ook wat ik aan sport gedaan heb die dag, dus ben je benieuwd kijk dan zeker verder.

Ontbijt – 10:00 uur
Mijn ontbijt bestond uit vanille yoghurt, een vitamine pil en een glas water.

20160328_095706

Lunch – 12:00 uur
Als lunch nam ik vandaag een tosti met wat ketchup en komkommer. Ik was vrij dus dan eet ik vaak iets anders dan een boterham met kipfilet.

20160328_120436

Diner – 16:30 uur
We aten al vroeg omdat Mathieu op tijd de deur uit moest voor zijn nachtdienst. Gebakken aardappelen met komkommer en een schnitzel (stiekem 2 ik had nog genoeg eiwit haha)

20160328_161623

Sport – 18:15 uur
Ik ben gestat met BBG (bikini body guide) van Kayla itsines de 4 weken Pre- trainingen. Deze staan geplant op maandag, woensdag en vrijdag en ik wil (als het met mijn knie gaat) op dinsdag en donderdag en eventueel op zondag gaan hardlopen en zaterdag rust houden.

20160328_181236

Tussendoor – 19:00 uur
Omdat ik nog mijn fruit van vandaag had bewaard kon ik deze lekker als after workout snack nemen.

20160328_185201

Bij elke maaltijd en ook tussendoortje neem ik een glas water, zo kom ik gemiddeld aan de 1,5ltr water per dag. Op mijn werk neem ik vaak ook thee tussendoor, maar eigenlijk vergeet ik dat als ik thuis ben.

Natuurlijk veranderd het per dag wat ik zoal eet, ik maak elke week een planning en haal daar de boodschappen voor. Het sporten ben ik nog aan het zoeken wat werkt en wat ik volhoud, ik ben dingen al snel zat en deze trainingen geven afwisseling dus, nooit geschoten is altijd mis toch?

Als jullie dit leuk vinden, kan ik wel vaker een food – sport diary maken ook op dagen dat ik werk bijvoorbeeld of als we ergens heen gaan, let me know 🙂

Heb jij een vast eetschema op een dag?

Een gedachte over “Food – Sport Diary maandag 28-03-2016

  1. Morgaine zegt:

    nu heb ik trek, en nee die heb ik totaal niet, maar ik zat mij al te bedenken wat zal ik zo gaan maken/eten, gekookt eitje? Geroosterd broodje? Of beiden in dit geval, gebakken ei? broodje? of cracker met? …. hahahaha

    X

Geef een reactie

