My Weightloss Journey #13

My Weightloss Journey #13
We zijn wee een week verder, een week waarin niet alles ging zoals ik had gehoopt en helaas was dat ook zichtbaar op de weegschaal. What`s up? lees snel verder…

Weegresultaat deze week: +0,5ย kg
Totaal afgevallen: -5,0 kg (sinds 8-1-2016)

Nou zoals je kan lezen was er 0,5kg bij deze week. Eigenlijk had ik dit wel een beetje verwacht omdat het gewoon een slechte week was. ik kwam moeilijk in het ritme na het weekend weg.

Allerlei factoren speelde deze week mee, ik sliep erg slecht s`nachts, Mathieu werd ziek waardoor er meer op mij aan komt, maar ook het ritme van het eten kwam ik niet in, teveel jokers en niet eten wat er op de planning stond.
Ook de teleurstelling speelde mee, nadat ik van de dokter te horen kreeg dat ik zeker zes weken niet mag hardlopen i.v.m de pijn die ik voelde vanaf vrijdag in mijn knie die doortrekt naar mijn heup. Krachttraining, fietsen, zwemen of rustig wandelen is het advies en als het na zes weken nog niet over is dan moet ik langskomen voor verder onderzoek, dus ik hoop met ganse harte dat het over is dan, want ik vond het net zo leuk worden en nu raak ik weer helemaal uit dat hardloopritme.

Deze maand staat bij Bodieboost in het teken van de TotalBodieChallenge, een hele maand een kalender met 2 dagen workouts en dan een dag rust. Meer info kun je hier vinden. Ik heb me hier voor opgegeven zodat ik toch een stok achter de deur heb voor het bewegen.

Ook heb ik via marktplaats een hometrainer op de kop weten te tikken dus dat wil ik als cardio gaan doen, natuurlijk loop ik op mijn werk genoeg dus wandelen hoeft niet echt ingeplant te worden voor nu. Om de dag op de hometrainer en de workouts van de Bodieboost challenge dat staat er de komende week op de planning.

Ook heb ik mijn eten weer geplant en op de koelkast gehangen dus daar moet weer goed aan gehouden worden om volgende week een top resultaat neer te kunnen zetten natuurlijk!! We gaan er weer voor ๐Ÿ˜€

Heb jij sportitems zoals een hometrainer ofzo in huis?

4 gedachtes over “My Weightloss Journey #13

  1. Morgaine zegt:

    Om je vraag te beantwoorden, nee heb ik niet, nul ruimte voor, maar als dan? zou ik graag een loopband in huis willen hebben ๐Ÿ˜‰ Effectiever dan een home trainer namelijk, hahaha

    X

Geef een reactie

