Hallo April + nieuwe doelen!

Hallo April + nieuwe doelen!
Hallo April, de maand maart hebben we weer af kunnen sluiten en een nieuwe maand betekend nieuwe doelen. Ik kijk ook nog even met je terug op de maart doelen hoe ik die heb volbracht.

Als eerste maar even terugblikken vind je niet?
– Een boek lezen; Nou dat is er totaal niet van gekomen, op 2 tijdschriften na heb ik geen boek aangeraakt! oeps…
– Alleen maar water drinken; Check, op een appelsap op vakantie na heb ik alleen maar water gedronken en ik moet bekennen dat ik eigenlijk ander drinken niet mis…
– Elke werkdag een half uur bewegen; nou dat is ook niet echt gelukt, ik heb mijn best gedaan, maar elke dag is zeker niet gelukt helaas
– Slaapkamer opruimen; dit was gelukt, maar uhmm… eigenlijk is hier niks meer van te zien *zucht*
– Blog layout aanpassen; dat is wel gebeurd dus check πŸ˜€

Nou dat was al met al toch een 50/50 maand toch? Ik ben tevreden hihi, tijd voor de april doelen, deze zullen vooral in het teken staan van routine let maar op!

– Total Bodie Challenge voltooien; op de facebook van bodieboost kon je je aanmelden voor deze challenge, wat betekend 2 dagen een HIIT workout en dan een dag rust en dat zo heel de maand door! Let`s do it…
– Op de hometrainer; Zaterdag (vandaag dus) ga ik bij iemand een hometrainer halen en hier wil ik om de dag minimaal 30 minuten op fietsen!
– Recept; Ik wil graag een recept op mijn blog gooien en dat is van de kipenchilatas die ik twee weken geleden heb gegeten, dus deze komt hoop ik snel oline
– Visionboard; Ik heb al een kleine canvas gekocht en ik wil graag een moodboard gaan maken en natuurlijk deel ik deze met jullie
– Fitbook; Ik kwam ergens iets tegen over een fitbook, waarin je schrijft wat je aan workouts hebt gedaan, maar ook eventueel inspirerende quotes of progressie foto`s plaatst. Dus daar wil ik een mooi boekje voor aanschaffen om daar mee te gaan starten

Eigenlijk een heel sportieve maand, met gericht op nu, de toekomst en de rol van het afvallen centraal! Ik heb er weer zin in om met deze doelen aan de slag te gaan πŸ˜€

Wat is of zijn jou doelen deze maand?

Een gedachte over “Hallo April + nieuwe doelen!

  1. Morgaine zegt:

    Ik had geen doelen, behalve mijn deken afhaken, nou dat is al gedaan, hahaha Nu een tweede deken starten maar dan weer anders voor mijn dochter, en hopelijk kan ik die afhebben voor haar verjaardag, dat lukt wel, maar materialen aanschaf, weet nog niet hoeveel ik nodig heb πŸ˜‰

    En verder, a change is gonna come, en is mijn komende week ook al volgeboekt… met visite en een etentje staat er gepland, dat schiet dus voor nul doelen alweer op voor mij, hahaha Ik vind het altijd zo leuk juist om een lege maand te hebben, te zien hoe snel dat zich vult en met wat πŸ˜€

    X

Geef een reactie

