Bloggers Interview: Annemea – annemaeblogt.wordpress.com

Annemae5
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Annemea van annemaeblogt.wordpress.com

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hoi mede bloggers! Mijn naam is Annemae, een 17 jarige studente. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om vriendinnen uit eten te gaan, spontane uitjes te plannen en muziek te luisteren en series en films te kijken. Ook fotografie is iets waar ik veel tijd mee zoet ben.

Annemae1

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog heet Annemae blogt. Annemae blogt is ontstaan doordat ik graag een eigen blog wilde beginnen. De naam Annemae blogt  past hier goed bij. Mijn blog is eigenlijk een mix van alles wat ik leuk vind. Zo komen er veel persoonlijke artikelen online maar ook beauty en lifestyle artikelen kun je vinden om mijn blog.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik ben op 1 augustus 2014 begonnen met bloggen, nu dus al bijna 1,5 jaar!

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Mijn blog is op dit moment een hobby. Doordeweeks zit ik op school voor mijn studie doktersassistente waardoor ik dit niet fulltime kan doen. Het lijkt mij wel enorm leuk fulltime te kunnen bloggen!

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Vriendinnen van mij vinden het erg leuk! Qua familie weet eigenlijk niemand, denk ik, dat ik een blog heb. Dit is ook geen must vind ik. Klasgenoten (op 1 jongen na alleen maar meisjes) vinden het enorm leuk dat ik blog en vragen soms of ik een review wil schrijven over een bepaald product wat hen willen kopen of vragen beauty tips haha.

Annemae2

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Iedere zondag om 10:00 komen er een artikel online. Naast de zondag komt er op zaterdag een gastartikel online van Nina. Blog updates komen op de maandag online.
Ik werk in de avonden en in het weekend aan mijn blog en probeer zoveel mogelijk vooruit te schrijven!

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Ik haal mijn inspiratie van mijn omgeving en van andere blogs. Als ik samen met vriendinnen of alleen ga winkelen en ik zie iets wat mij aanspreekt kan ik daar een review over schrijven. Van andere blogs neem ik vooral de tags over of krijg ik inspiratie om over een bepaald onderwerp een artikel te schrijven.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Momenteel heb ik 62 volgers op bloglovin. Ik vind de 100 een mooi getal om te bereiken op 1 januari 2017.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Naast mijn blog ben ik ook actief op:
Instagram
Pinterest
Bloglovin’

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Ik denk dat je vooral origineel moet blijven met je blog en uniek moet zijn. Als er al 100 van dezelfde blogs als jouw blog zijn, waarom zouden mensen dan jouw blog lezen?

Bedankt Annemae voor je deelname aan het bloggers interview en ik wens je nog heel veel blogplezier!

Ken jij Annemae al?

Geef een reactie

