Essence Colour & care 01 en 02

Essence Colour & care 01 en 02
Vandaag weer eens een nagellak artikel. Ik koop de laatste tijd eigenlijk niet zoveel nagellak meer, omdat ik degene die ik heb eerst op wilde maken en toch best wel aardig dezelfde kleurtjes gebruik. Maar deze nieuwe kleurtjes van Essence kon ik toch niet laten liggen.

Er zijn vier verschillende kleurtjes maar ik heb kleurtje 01 en 02 meegenomen. Ze zijn te koop bij o.a. Kruidvat voor €1,99

Essence Colour & care 01 en 02(2)

Het uiterlijk van de potjes vind ik zooo schattig, ze bevatten 10ml en ik vind het leuk dat de potjes eens vierkant zijn i.p.v altijd rond.

01 Take a Break
Dit is een heel mooi kleurtje vind ik, met twee laagjes dekt hij perfect. Ik dacht eerst dat het een wit kleurtje was, maar er zit een heel subtiele zalmkleurige gloed doorheen. Erg mooi als je het mij vraagt.

Essence Colour & care 01 en 02(4)

02 I care for you
Dit is een mooi oud roze kleurtje en ook deze dekt met twee laagjes erg goed, ik denk alleen niet dat dit kleurtje iedereen staat, maar dat is natuurlijk je eigen mening πŸ˜‰

Essence Colour & care 01 en 02(3)

De kwastjes van deze lakjes zijn ook erg fijn, ze zijn lekker breed waardoor je met een paar haaltjes al je nagel van een kleurtje hebt voorzien.

Wat was jouw laatste aangeschafte lakje?

2 gedachtes over “Essence Colour & care 01 en 02

Geef een reactie

