Weer tijd voor een nieuwe keuze!

Weer tijd voor een nieuwe keuze!
En dan ineens besef je dat je weer op een zelfde soort punt staat als een paar jaar terug. Ik besloot in die tijd te stoppen definitief met mijn scrapbook hobby en te gaan voor het bloggen, persoonlijk bloggen. Met deze keuze ben ik nog steeds heel blij, maar nu staat de volgende drang voor de deur.

Ik wil heel graag weer de controle terug, het ging een paar weken goed met eten, sporten en daardoor had ik meer energie en een beter humeur. Ik merk heel erg dat dit aan het verzwakken is omdat ik dingen niet kan en teveel tegelijk wil ken je dat?

Eerder schreef ik al dat ik de druk van het dagelijks bloggen af wilde halen, maar dit was eigenlijk meer een uitweg naar waar ik heen wil. Ik wil meer schrijven over mijn weg naar een gezond en fit leven.

Nu plan ik bijvoorbeeld blogjes in en dan denk ik, uhm 3 blogjes over dit onderwerp en maar 1 over iets anders kan dit wel?

En eigenlijk moet ik dit gewoon gaan doen. PatriciaKleijn.nl staat voor mijn blog en er zit geen bepaald onderwerp aan, ja een lifestyle blog dus dat betekend op dit moment een weg naar gezond en fit.
Ik heb getwijfeld een nieuwe blog op te zetten in thema daarvan, maar dan bedacht ik me ook, waarom en waarom doe ik het niet gewoon hier. Hoe mooi is het eigenlijk dat mijn blog met mij mee veranderd en dat ik later kan terug zien in welke fases ik zat.

Ik weet dat ik de laatste tijd een beetje rommelig ben kwa bloggen en dat uit zich ook weer in huis dus ik moet de touwjes weer even gaan aantrekken. Ik ben aan het brainen, heb voor deze week wat blogjes klaar staan en ik wil voor volgende week toch een planning hebben ook voor mezelf als houvast. Het los bloggen is voor mij toch te chaotisch haha

Sorry voor de verwarring en de veranderingen de laatste tijd, i`m working on it 😅

Als jij nog tips voor me hebt dan hoor ik dat graag natuurlijk… en voor nu ga ik aan de slag met een planning zowel blog als offline 🙂 O en morgen komt er iets heeeeel leuks online 😀 so stay tuned….

Het is niet een heel logisch logje geworden, maar dat moet kunnen toch voor een keer haha zo komen we er wel…

Ken jij het gevoel wat ik nu met je deel?

3 gedachtes over “Weer tijd voor een nieuwe keuze!

  1. Morgaine zegt:

    Nee niet om mijn blog, het is jouw blog, heb je weleens een korte periode het mijne gevolgd? En waar gaat dat nu over, het meeste is life geblogd of vertelt en het gaat soms nergens over, en dan weer wel, nu, pas nu, ben ik aan het proberen of ik met thema’s per dag kan werken, ik ga dit een maand proberen vol te houden, maar of dat mij lukt?

    Dus waarom sorry, stop, niemand is perfect en sterker nog ik las in mijn mail… het volgende:

    Er zijn vijf valkuilen die je afbrengen van je kracht:

    Behaagzucht staat in de weg van authenticiteit;
    Bescheidenheid belemmert creativiteit en succes;
    Perfectionisme weerhoudt je van liefde voelen voor jezelf en anderen;
    Verstand bemoeilijkt intuïtie en sensualiteit;
    Je onderwerpen aan het lot belet je aangeboren scheppingskracht

    Wie weet heb jij hier iets aan, dit komt van Susan Smit en Ibora…. Zant.

    X

    • Sabine zegt:

      Ja Suus perfect gezegd meid! Ik herken wel wat Patricia voelt, maar niet zo erg. Ik heb meer zoiets: welke kant wil ik op. Maar meer om te perfectioneren (ik hoor je zuchten hahaha). En voor mezelf die duidelijkheid te hebben. IK vind altijd dat mensen op blogs geen sorry hoeven te zeggen. Ik blog ook wanneer het me uitkomt, ja vervelend maar kan me slecht voorstellen dat mensen daar echt last van hebben. Als er echt weken niets zou komen zou ik dat wel aankondigen. Patricia: ik ben wel benieuwd wat de resultaten gaan zijn van al je gedachten, en dat je er uiteindelijk rustiger van wordt!

      • Morgaine zegt:

        Iet aankondigen zoals ik nu ook weer doe zelf, is iets anders, zodat anderen zich geen zorgen maken en daarna… ❤ ❤ ❤ voor allebei.

Geef een reactie

