My Weightloss Journey #14

My Weightloss Journey #14
Goedemorgen bij weer een nieuwe weightloss journey. Afgelopen week was ik natuurlijk aangekomen en normaal gesproken zak ik in met een negatief resultaat, is dat deze week ook gebeurd? Ben ik weer in oude gewoontes terug gevallen?

Weegresultaat deze week: – 1,0Β kg
Totaal afgevallen: -6,0 kg (sinds 8-1-2016)

O Yes, zie je dat! Een hele kilo gewoon eraf…. man wat was ik blij dat er een min stond in plaats van weer een plus. Normaal zak ik altijd heel erg in na een plus, wat leid tot weer een plus en daarna het stadium opgeven.
Maar hierin merk ik echt wel dat er een soort van knop half om is? Ik had het in het weekend wel lastig, we hebben veel slecht gegeten vooral in de avond omdat ik toch dat faal gevoel had. Maar maandags herpakte ik mij weer, ging ik weer aan de sport en heb ik het eten aardig via schema gevolgd en daarbij kwam dus een super goed resultaat!

Ik ben nog steeds bezig met de TotalBodieChallenge van Bodieboost, maar ik merk nu al dat ik de oefeningen saai ga vinden, dat heb ik altijd met dit soort standaard oefeningen, daarom houd ik die 30dagen challenges ook nooit vol, maar ik ga met veel moeite door. We zitten vandaag alweer op dag 8 dus het gaat goed. Verder baal ik nog steeds dat ik niet mag hardlopen 😦 dus zit ik op de hometrainer en kijk ik op instagram naar meiden die het wel doen haha in de hoop dat ik ook snel weer kan. Volg jij me trouwens al op mijn bodieboost account? Daar wordt je namelijk ook als eerste op de hoogte gebracht van mijn weegresultaat πŸ™‚

Verder niet veel nieuws, vandaag worden er weer boodschappen gedaan, eetschema en sportschema in elkaar gezet voor de aankomende week en hopen we natuurlijk op weer een mooi resultaat volgende week.

Liefs Patricia

2 gedachtes over “My Weightloss Journey #14

  1. Morgaine zegt:

    De knop half om is al goed, langzaam Patries… heel langzaam, is beter dan snel, snel, snel en ja daar hoort ook een weekendje slecht bij, en om dan toch op zo’n dag te keren al, eindig ik meestal met een stuk fruit, voor mijzelf het idee, ja lichaam, ik doe er nog aan en ik denk om de gezondheid. πŸ˜‰ Fruit is ook vezels natuurlijk en na een slechte eet dag erg prettig de volgende dag, meestal zorg ik dan dat ik appels heb πŸ˜‰ hahaha

    X

Geef een reactie

