Bloggers Interview: Claire itscstyle.wordpress.com

Claire5
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Claire van itscstyle.wordpress.com

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Claire en ik ben 13 jaar. Mijn hobby`s zijn dansen (wedstrijdgroep hiphop en ballet) en karate. Natuurlijk is bloggen ook een grote hobby van mij geworden ;).

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is ItsCstyle en ik blog op https://itscstyle.wordpress.com Mijn blog zou ik omschrijven als een blog vol met passie over fashion, beauty, lifestyle, DIY`s, quotes en tips. Ook vind ik fotograferen erg leuk dus je kunt veel foto`s terugvinden op mijn blog.

Claire3

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog sinds maart 2015, dus nu ruim een jaar.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Het is puur een hobby want ik heb hiernaast nog school en sport. Maar ik vind bloggen steeds leuker worden en blog nu 3 tot 4 keer per week.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Eerst was ik best wel verlegen erover, omdat ik dacht dat mensen het raar zouden vinden. Zelfs een beetje voor mijn familie, dat ze het niet zouden accepteren of gek vonden. Maar ik begin steeds meer uit mijn schulp te kruipen en iedereen is super enthousiast.

Claire1

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik blog meestal op maandag, donderdag en zaterdag. Verder heb ik denk ik geen routine. Soms ben ik nogal een last minute tiepje 😉

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Uit heel veel, Internet, tijdschriften, winkels zijn denk ik mijn grootste inspiratiebron.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik zit in een groepje met bloggers en ik hoop een keer met hun te kunnen meeten. Daarnaast vind ik het niet belangrijk, maar het zou mij leuk lijken om met het bloggen een zakcentje te kunnen verdienen.

Claire2

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Op instagram post ik regelmatig wat. Ook wil ik graag proberen iets actiever te zijn op facebook, maar dat vind ik nog een beetje ingewikkeld.
Instagram
Twitter
Facebook
Pinterest

Bedankt Claire voor je deelname aan het bloggers interview, super goed dat je zo uit je schulp kruipt wat het bloggen betreft, ga zeker zo door en ik wens je nog heel veel blogplezier!

Ken jij Claire al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Claire itscstyle.wordpress.com

Geef een reactie

