Food & Sport planning week 15

Food & Sport planning week 15
Ik hou van planningen maken, lijstjes of andere dingen zodat ik weet waar ik de volgende dag of volgende week aan toe ben. Het leek me leuk om eens een food en sport planning te maken voor deze week om te zien of het me een houvast gaat geven. Ik merk dat ik de laatste dagen een beetje inkak en het niet zo nauw meer neem, dus het is tijd om back on track te komen. Vandaag laat ik je zien wat mijn eet en sportplannen zijn voor deze week.

Food
Ik eet zoals vele van jullie wel weten via het bodieboost systeem. Mijn ontbijt, lunch en tussendoortjes zijn vrijwel gelijk. Het gaat meer om het avondeten waar ik vaak mee worstel. Dus daarvoor en ook misschien ter inspiratie voor jullie de planning voor deze week.

Maandag | Aardapelen met bonen en een slavink
Dinsdag | Aardapelen met spinazie en vissticks
Woensdag | Chicken Tonight
Donderdag | Aardappelen met doperwten en een schnitzel
Vrijdag | Patat met een loempia (of een andere snack)
Zaterdag | Gebakken aardappelen met bloemkool en kipfilet
Zondag | Spaghetti

Sport
Ik merk dat ik met het sporten wat ronddwaal. Ik was begonnen aan de challenge bij bodieboost, maar toen ik de oefeningen zag en het vooruitzicht dat deze niet veranderen en ik dus elke keer hetzelfde moet doen… uhm nee dat is niks voor mij sorry, ik zoek liever een leuke workout op via youtube of via internet waar ik die dag zin in heb dan dat ik standaard dingen moet gaan doen want dat hou ik niet vol, dat vind ik saai en dan stop ik er helemaal mee. Dus ik neem jullie mee in mijn planning voor deze week.

Maandag | Hardlopen
Dinsdag | Youtube Workout 1 / Youtube workout 2
Woensdag | Hardlopen
Donderdag | Youtube Workout 1
Vrijdag | Rustdag
Zaterdag | Hardlopen
Zondag | 15 minuten Homterainer

Afhankelijk van het weer wil ik het hardlopen weer gaan oppakken zoals je ziet, ik moet goed uitkijken met mijn knie, maar ik heb gemerkt dat ik van het hardlopen toch veel energie krijg en het gewoon leuk begon te vinden. Dus lukt het hardlopen niet wil ik toch gaan wandelen op die dag, Het kan dus zijn ivm het weer dat ik de dagen wat omdraai, maar dit is voor nu de planning!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om zo een beetje een kijkje te nemen in mijn planningsverslaving haha en ik ben van plan die zeker meer te doen dus let me know! Uiteraard laat ik volgende week weten hoe het gegaan is en of mijn planning is volbracht, je kan mij ook op mijn bodieboost instagram volgen om daar dagelijks een kijkje te nemen hoe het gaat.

Heb jij nog tips voor avondeten?

2 gedachtes over “Food & Sport planning week 15

  1. Morgaine zegt:

    Om je vraag te beantwoorden, ja die heb ik, elke zondag op dit moment geef ik een recept uit, en nu staat er een Indische Koolschotel die erg goed is voor je, slank en ook vol vitaminen en vezels 😀

    Klik recepten aan bij mij onder aan het blog van afgelopen zondag, gisteren dus, dan vind je ook de tomaten-groentesoep al, makkelijk en snel te maken, met of zonder gehaktballetjes, zonder is nog sneller klaar natuurlijk. Dus ik ben benieuwd of je komt kijken en ze gaat maken 😀 Volgende week zondag, weer een nieuw recept. In de maand april ga ik dat zeker blijven doen, wie weet wel wat langer, juist om de onbekende kant van de Indische keuken mee te geven 😀

    X

    https://mymorgaine.wordpress.com/2016/04/10/recept-orak-arik-fijngesneden-kool-met-gehakt/

Geef een reactie

