Winactie1 jarig bestaan!!!

Winactie1 jarig bestaan!!!
1 mei bestaat mijn log 1 jaar… jeetje 1 jaar ben ik alweer op dit domein en met ups en downs vind ik het nog steeds super leuk en ik merk nu ook wat vooruitgang met bezoekers en reacties, erg leuk allemaal. Om dat te vieren heb ik voor jullie een super leuke winactie al zeg ik het zelf. Dus wil je weten wat je kan winnen? lees dan zeker snel verde
r.

De winactie die ik voor jullie in petto heb, is mede mogelijk gemaakt in samenwerking met telefoonhoesjesstore.nl. ik ben dol op telefoon hoesjes en ik vind het dan ook erg leuk om af te wisselen. Zelf heb ik op dit moment ook een hoesje van hun om mijn telefoon zoals je hierboven kan zien.

Telefoonhoesjes.nl is een online webwinkel waar je vanalles voor je mobiel kan vinden zoals smartphonehoesjes voor o.a. de Samsung Galaxy Alpha hoesjes, Samsung Galaxy A3 hoesjes, Samsung Galaxy A5 hoesjes, maar ook voor andere telefoons zoas de iphone, LG< HTS etc. En powerbanks, opladers maar ook abbonnementen of simonly. Dus van alles wat en nog lekker budget ook.

Wat kun je winnen; Je kan gewoon een shoptegoed van €25,00 winnen hoe cool is dat. Ik mag dus èèn van jullie blij maken met een waardebon waarbij je zelf mag kiezen wat je wilt in de webshop.

Wat moet je doen om kans te maken op deze prijs
– Volgen op bloglovin
– Laat een comment achter dat je meedoet en wat je eventueel zou uitzoeken (ben wel benieuwd)
– Like mijn pagina op facebook en die van telefoonhoesjesstore

Nou makkelijker kan ik het niet maken voor je hoor! Dus wil je kans maken op €25,00 shoptegoed bij telefoonhoesjesstore.nl doe dan zeker mee.

De winactie loopt tot zondag 1 mei 23:59u

7 gedachtes over “Winactie1 jarig bestaan!!!

  1. Nynke B zegt:

    Gefeliciteerd! Ga zo door. Ik vind een flipcoverhoesje heel handig. Ik twijfel tussen een vrolijke met bloemen of gewoon 1 met een kleurtje.

  2. Morgaine zegt:

    Het is nog geen 1 mei, dus wacht ik even, en echt? Een jaar pas dan? En ik maar denken dat je ook al veel langer bezig was al, hahaha De actie gun ik anderen toe 😉

    X

  3. Marielle zegt:

    Wat een leuke actie patricia en wat super dat je blog al een jaar bestaat! Ik doe graag mee aan deze actie, want mijn telefoonhoesje is aan vervanging toe.

Geef een reactie

