Spring Cleaning week 2016 (dag 2)

Spring Cleaning week 2016 (dag 2)
Welkom bij de Spring Cleaning Week. In deze week ga ik mijn huis lente-proof maken, alles wordt schoongemaakt, opgeruimd, misschien anders ingedeeld noem maar op. Je kan daarom deze hele week een schemaatje vinden van wat ik op die dag ga doen. Dus deze week zowel in huis, als in mijn hoofd, als op mijn blog staat opruimen en schoonmaken centraal hihi. Het wordt prachtig weer (hoop ik) dus de ramen en deuren kunnen lekker open, hup weg met al die winter bacteriรซn ๐Ÿ˜€ Vandaag is het tijd voor dag 2ย (dinsdag 19-4-2016)ย 

* Slaapkamer
– Was wegwerken
– Alle losse troep op de grond opruimen
– Spiegels afdoen
– Nachtkastjes opruimen
– Bed opmaken
– Kledingkast, vitrine, beautykast en tvย opruimen (buitenkant)
– Raam zemen
– Alles stoffen en stofzuigen

* Trap
– Losse troep opruimen
– Stofzuigen
– Nat afnemen

* Entree
– Kapstok uitzoeken
– Losse troep opruimen
– Kattenvoer/drink bakjes schoonmaken
– Voerton vullen
– Voordeurraam zemen + deur afnemen
– Kachel afnemen
– Stofzuigen
– Dweilen

Sidenote; de binnenkant van de kasten doe ik later allemaal, het gaat in deze spring cleaning week vooral erom dat het op zicht netjes en schoon is.

Welke ruimte vind jij het minst leuk om op te ruimen?

3 gedachtes over “Spring Cleaning week 2016 (dag 2)

Geef een reactie

