Spring Cleaning week 2016 (dag 4)

Spring Cleaning week 2016 (dag 4)
Welkom bij de Spring Cleaning Week. In deze week ga ik mijn huis lente-proof maken, alles wordt schoongemaakt, opgeruimd, misschien anders ingedeeld noem maar op. Je kan daarom deze hele week een schemaatje vinden van wat ik op die dag ga doen. Dus deze week zowel in huis, als in mijn hoofd, als op mijn blog staat opruimen en schoonmaken centraal hihi. Het tot nu toe heerlijk weer dus de ramen en deuren kunnen lekker open, hup weg met al die winter bacteriën. Vandaag is het tijd voor dag 4, bijna klaar, morgen is de laatste dag (donderdag 21-1-2016)

Vandaag houd ik mij bezig met èèn ruimt

* Woonkamer
– Spinnenwebben weghalen
– Hanglampen afdoen
– Lossen spullen opbergen
– Eethoek opruimen
– Planten verzorgen
– Grote aquarium bijvullen
– Spiegels en glas afnemen
– Meubels afstoffen
– Deuren schoonmaken
– Ramen zemen
– Stofzuigen

De spring cleaning is hier bijna afgerond, er zijn twee kamers niet gedaan, maar hier moet eerst grondig worden opgeruimd voor ik daar uberhaubt iets kan schoonmaken. Ik ben tussendoor bezig met een routine op te schrijven zodat het makkelijk wordt, ik haat het om net als nu een hele dag bezig te zijn geweest met achterstallige klusjes, dus een goed gedetailleerd schema is in de maak, voor zowel het huishouden, maar ook het bloggen, sporten en werk zet ik hier in.
Dus morgen de laatste twee klusjes 😀

Heb jij veel achterstallig werk als je een grote schoonmaak zou houden?

Een gedachte over “Spring Cleaning week 2016 (dag 4)

  1. Morgaine zegt:

    Soms heel soms, mijn logeerkamer is ook mijn kantoor om het zo maar te zeggen, al minder en minder, ik sleep kantoor naar de woonkamer waar mijn laptop staat, dit omdat de wifi dus heel slecht is op die kamer, altijd al, niemand die er wat aan kan doen, bla…. maar goed.

    Daar wil ik ook weleens stapelen, maar als het mij gaat irriteren en zeker als ik met spring cleaning of herfst cleaning begin? Dan valt het opruimen daar juist onder. Weg is weg en weer netjes en dan is het schoonmaken de kers op de taart 😉

    X

Geef een reactie

