Mijn toekomstige nieuwe garderobe

mijntoekomstigegarderobe
Eerder schreef ik al over het project voor een basis kledingkast, hier is eigenlijk nog niks van terecht gekomen op 1 shirtje na haha. Ik heb de laatste dagen de tijd genomen om eens goed rond te kijken en bij mijn favoriete winkels online (MS mode en Bonprix) daar items op mijn verlanglijstje te gooien en zodra ik dan kleding ga shoppen dat een stuk makkelijker is. Vandaag deel ik 5 outfits die ik wil aanschaffen om vorm te geven aan mij nieuwe style en garderobe!

Uiteraard heb ik nu ook setjes die ik vaak draag, maar dat is meer omdat ik niet naders heb en het zijn op dit moment ook veel kleding waar vlekken op zitten of gaatjes in zitten. Ik heb nog twee spijkerbroeken die goed zijn de andere twee zijn echt versleten. Ook voel ik mij bij veel kleding die ik nu heb niet meer fijn of onzeker dus dat gevoel is natuurlijk ook niet goed.

Ik krijg zaterdag een andere kledingkast dus dan wil ik gelijk alles wat kapot is of wat ik na mijn eerdere opruim sessie in de kledingkast niet meer heb gedragen weg doen zodat ik overzicht heb in wat ik allemaal heb. Maar ik denk als ik in de loop van deze vijf outfits aanschaf ik echt een goede basis garderobe bezit.

Outfit 1
Outfit 1

Zwarte jeans, mouwloze blazer, gebreide top

Outfit 2

Outfit 2

Top met strik, Boyfriend jeans, losvallend vest

Outfit 3

Outfit 3

Flared Jeans, blouse, blazer

Outfit 4

Outfit 4

Top, mouwloze spijkerblouse, zwarte broek

Optionele outfit 5
Optionele outfit 5

JurkJasjeSchoenen

Hiernaast koop ik vanaf nu standaard zwart ondergoed en zwarte sokken en wil ik graag nog twee witte, twee zwarte en een huidkleurige BH en witte en zwarte basic singlets.

Ik heb een paar nette zwarte hakken en sneakers koop ik vaak om het half jaar ongeveer (zwart of een kleurtje) dus dat is iets wat nu ook al regelmatig terug komt. Ik heb er bij sommige outfits wel schoenen bij gedaan, maar dat is meer voor inspiratie

De items zijn veel zwart, wit en misschien een roze of blauw kleurtje, maar dat is waar ik op dit moment me erg prettig in voel, het geeft me een stoer gevoel en ook de combinatie van een beetje kleur in de schoenen, shirts of andere accessoires geeft het dan toch weer iets vrouwelijks na mijn mening. En ik ben zelf niet van de winter/zomer kleding eigenlijk draag ik het hele jaar door t-shirts, vesten, lange broeken noem maar op dus dat is wel een voordeel haha

Ben jij tevreden met je huidige garderobe of wil je hem ook weleens een boost geven?

Een gedachte over “Mijn toekomstige nieuwe garderobe

  1. Morgaine zegt:

    Oh dat jurkje in optie 5! Ik ben verliefd, en dat is nog het enige item wat ik nu mis in mijn garderobe, de little black dress, die is niet van bon prix zeker, hahahaha

    De boost, ja ik ben zelf een vest aan het haken nu, erg leuk, en de enige echte boost die ik nodig heb zo’n beetje, zijn leggins voor de zomer onder mijn rokken op de fiets, en spijkerbroeken voor als ik ga rausen in de natuur en op mijn werk 😉 wat ik nu heb is echt versleten zo onderhand, vooral de leggings… maar ik kan de korte niet vinden, als een fietsbroekje, die maat, dus totaal onzichtbaar voor onder rokken en jurken bedoel 😉

    X

Geef een reactie

