Favorieten April 2016

favorietenapril2016
Zo de maand zit er weer op, april kunnen we weer gedag zeggen (en stiekem hoop ik de regen van de laatste dagen ook haha) Het is weer tijd om terug te kijken op deze maand en te zien wat mijn favorieten waren.

Ik heb deze maand niet zo heel veel favorieten heb ik gemerkt dus het is deze keer niet zo`n lang lijstje..

– Happy in Shape magazine
– Essence 01 take a break
– Nieuwe houten krukje wat ik voor blogfoto`s kan gebruiken
Max en More oogschaduw palette wat ik elke dag gebruik nu
– Essie in de kleur Blanc
– Youtuber `My great challenge`
– Vriendin magazine
– Netflix serie Fuller House

Dit waren mijn favorieten van deze maand, toch nog wel wat al denk ik zelf haha.

Watย ware jou favorietenย van april?

2 gedachtes over “Favorieten April 2016

  1. Morgaine zegt:

    Mijn haakwerk? hahahahaha Oh ik ben zo verslaafd! En mijn blog, ik ben trots op mijzelf, nog nooit voor gekomen, maar in de maand april, echte elke dag een blog geproduceerd ๐Ÿ˜‰

    Picasso natuurlijk, mijn nichtje Fayenne, nou goed… mijn werk, mijn zonnestraaltjes, het zit hem niet zo in dingen, behalve mijn haakwerk ๐Ÿ˜‰

    X

Geef een reactie

