Bloggers Interview: Nathalie – unicornsandfairytales.be

Nathalie
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Nathalie van unicornsandfairytales.be

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Nathalie, 30 jaar en mijn hobby’s zijn eigenlijk bloggen en shoppen momenteel. Buiten het moederschap dan. Ik heb jarenlang korfbal gespeeld maar dit is door het beroep van manlief en met de komst van Vince (21 maanden) niet meer te combineren. Ik speelde in de hoogste klasse en dan word je verondersteld elke keer te komen trainen. En voor mij geldt steeds: alles of niets.

#boostyourpositivity - unicorns & fairytales

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog is Unicorns & Fairytales (http://www.unicornsandfairytales.be) en ik zou het omschrijven als een stuk van wie ik ben. Ik deel mijn ervaringen en bedenkingen als mama, vrouw, onderwijzer en liefhebber van musthaves, fashion enz… Ik werk van samen met leuke merkjes die ik zelf enorm goed vind om jullie leuke inspiratie te geven. Ik wil mensen met mijn blog inspireren. Een groot stuk van mijn blog is ook kidsfashion.

FullSizeRender 210

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Bijna twee jaar maar hij is geëvolueerd naar wat hij nu is sinds enkele maanden. Ik heb echt voor een duidelijke niche gekozen.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Het is een hobby. Wel een tijdrovende hobby want ik blog dagelijks met soms uitzonderingen. Buiten het bloggen heb ik een baan als leerkracht in het basisonderwijs. Best ook een tijdrovende baan. Maar met de werkomstandigheden van manlief kan ik het bloggen combineren.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Sommigen lezen het niet eens en anderen zijn trots. Mijn eigen vriend heeft nog maar heel af en toe mijn blog gelezen. Hij vindt het wel knap wat ik allemaal doe en wat ik ermee bereik maar that’s it. Enkele vrienden zijn ook heel trots en dat laten ze merken maar de meesten… die laten mij maar doen… best jammer.

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ja, meestal als Vince gaan slapen is. Dan werk ik aan blogs. Ik werk meestal een beetje vooruit zodat ik speling heb en niet elke keer voor een deadline kom te staan. ’s morgens en ’s avonds post ik of deel ik blogs op een bepaald tijdstip en in de vakantie probeer ik zoveel mogelijk vooruit te werken. Het kan wel eens zijn dat ik op rustige dagen op school tijdens de middagpauze verder werk aan een dringende blog of mail. Als manlief gaan werken is (late -of nachtshift) en Vince ligt in zijn bed dan verkies ik ook vaak bloggen voor televisie kijken.

FullSizeRender 138

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Uit mijn eigen leven natuurlijk maar ook uit andere blogs, persberichten, school, Instagram en als ik aan het winkelen ben. Ik ben heel creatief dus meestal vind ik wel iets. Zo niet , dan blog ik eens een dagje niet.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik zou best nog meer willen bereiken omdat ik altijd de ambitie heb gehad om “iets van mezelf” te hebben. Sommige bloggers mogen bijvoorbeeld op uitstap of op vakantie. Dat zou fijn zijn. Ik zou wel dingen willen uittesten. We zijn aan het sparen voor een huisje dus als we dan dingen kunnen uittesten die ik kan combineren met mijn liefde voor het schrijven is dat alleen maar een win-win situatie. Natuurlijk enkel als het positief en bij ons past. Ik ga mezelf niet verloochenen om dingen te krijgen. Het moet echt 100% bij mij passen.
Wat ik nog wil bereiken is een trouw lezerspubliek. Iets dat ik zeker nu al heb maar nog beter zou kunnen.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ja vooral op instagram onder de naam @Nathalieke7 en op Facebook http://www.facebook.com/unicornsandfairytales7
Op twitter vind je mij onder @nathalieDM en pinterest op https://www.pinterest.com/blog_unicorns/

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Ja, heb geduld. Dat hebben ze tegen mij ook gezegd. Doe wat je leuk vindt, de rest komt vanzelf. En probeer je elke keer te verbeteren maar wees trouw aan jezelf en geen kopie van anderen.

Nathalie bedankt voor je deelname aan het bloggers interview en ik hoop dat je je doel kunt behalen!

Ken jij Nathalie al?

Geef een reactie

