Hallo Mei + nieuwe doelen!

hallomeinieuwedoelen
Ik kan wel zeggen dat dat april omgevlogen is voor mijn gevoel, ik heb niet het idee dat we weer al in mei zitten. Toch is het zo haha dus is het weer tijd voor nieuwe doelen voor deze maand. Kijk je mee?

De doelen voor april zijn eigenlijk allemala in het water gevallen, hier heb ik er om 1 of andere reden geen 1 van gehaald.. dikke fail dus! Maar he de aanhouder wint. Deze maand misschien wat minder doelen?

– 2 keer per week hardlopen; afgelopen maand heb ik eigenlijk heel weinig gedaan aan sport, ook het eten is een beetje in de soep gelopen dus deze maand wil ik dat weer goed oppakken met beginnen twee keer per week te hardlopen, ik zet hier geen dagen op vast want het moet ook wel een beetje redelijk weer zijn. Als ik maar twee keer kan afstrepen met minimaal 1 dag rust ertussen.
– Weekvloggen; Zoals ik eerder al schreef wil ik heel graag gaan vloggen, ik heb nu besloten om elke maandag ipv een fotodagboek te plaatsen een weekvlog online te zetten, ik ben heel benieuwd! Je kan je abonneren op mijn youtube kanaal en dan kun je hem zondagavond al bekijken haha..
– Woonkamer declutteren; En hiermee bedoel ik elk laatje, kastje en hoekje goed opruimen, uitzoeken en minimaliseren. Er zijn nu laatjes die niet meer goed dicht gaan of kastjes als je het deurtje open doet dat alles naar je toe komt rollen, dus dat moet worden uitgezocht.

Zo even wat minder doelen, we gaan er deze maand weer voor!

Wat zijn jou doelen deze maand?

3 gedachtes over “Hallo Mei + nieuwe doelen!

  1. Morgaine zegt:

    Hahahaha van die laatjes en kastjes, jaaaaaaa dat is dan zo fijn, als de rest om je heen dan goed is, om dat ook lekker aan te pakken 😀 Go for it!

    Deze maand heb ik even geen doelen juist, mijn doel is, zien wat er van het doel van april overblijft als ik weer gewoon mijn dingen ga doen, en het kan best zijn dat het doorzet, mijn discipline, wel wat haakwerk maken, een geheim doel staat er nu op de agenda 😉 Om te haken 😀

    X

      • Morgaine zegt:

        Dat kennen we allemaal, ik denk dat ik ook wel weer eens wat dieper de kasten in moet, nu het van buiten er weer goed uit ziet… hahaha begint het te kriebelen hoe ziet het er achtet her deurtje uit, woops 😉 Al is het alles even leeg weer en afstoffen ook.. pfffffffffffff

Geef een reactie

