NOTD – Essie Blanc

essieblanc
Het is vandaag weer eens tijd voor een NOTD, op instagram heb ik hem al eens voorbij laten komen, maar ik heb van Essie nu het perfecte witte lakje gevonden. Van Catrice had ik al een wit lakje maar is deze van Essie fijner?

En beginnend  antwoord te geven, ja dit lakje van Essie vind ik wel fijner. hij lakt heel fijn, het kwastje is precies goed en met twee laagjes dekt hij prima. Hij blijft zeker een week goed zitten hier.

essieblanc2

Zeker met het mooie weer in de lente en in de zomer draag ik graag witte nagellak, dus ik ben er super blij mee.

essieblanc3

Dit lakje van Essie is o.a. bij etos en bol.com te koop voor €9,99 (en nu bij bol.com voor €6,99)

Draag jij witte nagellak?

5 gedachtes over “NOTD – Essie Blanc

  1. Morgaine zegt:

    uh nee, maar ik weet nog wel dat wij in de eighties standaard tip ex hadden, ja… er was nog geen pc of zo toen he… hahaha en dat als wij ons verveelden dus met tip ex onze nagels gingen lakken, hahahaha

    X

Geef een reactie

