What`s on my phone – Games

Whats on my phone - Games
De laatste dagen ben ik steeds meer mijn telefoon een beetje aan het opschonen, de foto`s op mijn computer zetten en apps verwijderen die ik nooit gebruik. Als ik me even verveel of zo dan vind ik het leuk om een spelletje doen op mijn telefoon en ik heb nu vier games erop staan en het leek me leuk om dat te delen!

Het zijn spelletjes die het maar voor even zijn, even afleiding of gewoon even je gedachten op wat anders.

* Flightradar24
deze gebruik ik maar af en toe, vooral als ik met Mathieu mee ben vliegtuigen spotten dan is het handig om te zien wat er aan komt. Of vliegtuigen die hier over gaan soms even checken welke het zijn.

* Neko Atsume
Tja ik doe ook mee met deze hype haha, leuk om te zien welke nieuwe katten erbij komen als je nieuwe goodies shopt, lekker doelloos haha

* WordOn HD
Dit is een beetje als wordfeud, woorden neerleggen en daar punten voor krijgen. Dus zeker voor af en toe even leuk. Heb je dit spelletje nou ook, nodig me dan zeker uit voor een potje, mijn gebruikersnaam is – Patricia K

* Music & Beat
Dit spelletje heb ik nog niet zo heel lang, maar het is de bedoeling dat je n.a.v. de muziekjes meedoet op een soort piano, erg leuk maar ook erg frustrerend als je te weinig keer goed hebt geraakt om een nieuw liedje te ontgrendelen haha

Verder heb ik alle spelletjes eraf gehaald, ik speelde voorheen altijd farm ville en hayday en al dat soort games, maar dat doe ik nu niet meer. Voor nu ben ik tevreden met deze spelletjes.

Heb jij nog een leuke game op je telefoon?

Een gedachte over “What`s on my phone – Games

Geef een reactie

