Bloggers Interview: Sandra – travelwords.nl

SandraLok
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Sandra van travelwords.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hoi! Ik ben Sandra, 29 jaar en op dit moment ben ik aan het reizen door Azië. Voordat ik vertrok woonde ik in Amsterdam. In 2014 heb ik mijn vaste baan opgezegd om te gaan reizen en nieuwe avonturen aan te gaan. Ik volgde een Yoga Teacher Training in India en studeerde afgelopen jaar Eventmanagement. Ik deed werkervaring op in de culturele sector en ben nu dus sinds begin december weer opnieuw de wereld aan het ontdekken. Ik ga graag naar concerten, theater en festivals, lees boeken en schrijf graag.

Header 03

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is Travelwords. De link naar de website is: www.travelwords.nl. Ik zet woorden op papier over de plekken waar ik kom, als ook zinnen over mijn gevoelens en gedachtes bij deze plaatsen. Ik zie het leven als een avontuurlijke reis die zowel in externe als interne kilometers gemaakt wordt en waarin het ene ook niet los kan staan van het andere. Juist dát vind ik het mooie aan reizen: het laat me voelen, denken, groeien als persoon, zien en ervaren. Dit is ook de reden waarom er naast ‘The World’ ook een rubriek gaat over ‘Inner Travel.’ Dit zijn meer persoonlijke verhalen over mijn visie op het leven en wat ik belangrijk vind: jezelf vrijheid toekennen, ontdekken en dromen. Mijn eerste maanden bloggen schreef ik in het Nederlands, sinds kort schrijf ik in het Engels om zo nog meer publiek te bereiken met mijn verhalen.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Nog niet zo lang! Pas sinds 1 september 2015. Ik schreef altijd al wel verhalen maar hield deze altijd voor mezelf. Beetje bij beetje ben ik begonnen met delen totdat ik zoveel enthousiaste reacties kreeg dat ik besloot om een serieuze blog te beginnen.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben geen fulltime blogger, al zou dat natuurlijk wel erg fijn zijn als dat op een gegeven moment lukt. Tot die tijd zie ik het als een fijne passie waarin ik mijn creativiteit in kwijt kan. Alhoewel…momenteel reis ik en zie ik Travelwords ook wel echt als een soort van werk, erg leuk werk. Het schrijven van verhalen, op zoek naar fijne content, fotograferen, video’s maken… Ik begin nu pas te snappen hoeveel tijd je eigenlijk kwijt bent aan het maken van een inspirerende blog die voor zowel jezelf als anderen ook nog iets interessants bijdraagt. Heel erg fijn dus dat ik nu de mogelijkheid heb om me hier volledig op te storten!

Over mij

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik krijg veel fijne reacties vanuit mijn omgeving. Bij elke blog die ik publiceer trillen mijn handjes nog steeds omdat ik het delen elke keer weer spannend vind. Wat zullen anderen er van denken? Ik probeer dat steeds meer los te laten en het is dan ook heel fijn om te merken dat mijn familie en vrienden achter me staan.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
Ik heb nog totaal geen structuur in het bloggen zitten! Dat moet ik nu wel echt gaan doen. Het plan is om op vaste momenten in de week te gaan posten, meer schrijftijd te plannen en er op deze manier wat meer regelmaat in te krijgen. Work in progress 😉

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Vooral uit deze mooie, prachtige aardbol. Er zijn zoveel mooie pareltjes die ik al gezien heb of nog wil bezoeken! Daarnaast kunnen vrienden, maar ook onbekenden me inspireren met hun verhalen en de manier waarop ze in het leven staan.

01

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik zou het gaaf vinden als lezers zich geïnspireerd voelen om te durven kiezen voor hun eigen geluk, wat dat dan ook voor ze betekent. Dat iedereen op zoek gaat naar zijn of haar eigen kleine geluksmomentjes en dat mijn verhalen een beetje aan de zoektocht bij hebben mogen dragen.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Yes! Ik ben te vinden op facebook: www.facebook.com/travelwords.nl, Instagram: www.instagram.com/travelwords_nl, Twitter: www.twitter.com/travelwordsnl en Pinterest: www.pinterest.com/travelwords.

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Vergeet niet dat jij al je keuzes zelf kunt maken in dit leven. Er is niets wat je ‘zou moeten’ doen, al voel je soms wel de druk van je omgeving om iets te moeten bereiken. Probeer te voelen wat je echt graag zou willen en volg de weg daar naartoe.

Sandra heel erg bedankt voor je deelname aan het bloggers interview en heel veel succes met je blog!

Ken jij Sandra al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Sandra – travelwords.nl

Geef een reactie

