Weekvlog #1 | Bloemen en planten

weekvlog1collage
Vandaag is het zover, het is tijd voor mijn eerste weekvlog. Ik vind het allemaal nog best spannend en ik merk ook dat ik veel dingen film zoals ik ze normaal doe, zonder wat te zeggen de omgeving filmen. Maar he al het begin is moeilijk haha. Zelf vond ik het heel erg leuk om te doen en ook het bewerken ervan super leuk. Afgelopen week ging ik twee keer met Mathieu mee, werkte ik drie dagen en vierde we zaterdag moederdag bij mijn schoonmoeder.

Deze weekvlog is van 2 mei tot 8 mei 2016

Als je het leuk vind kan je je abonneren op mijn kanaal en zo ben je als eerste op de hoogte van nieuwe video`s

Hoe was jouw week?

Geef een reactie

