Filmpje | Mijn Blond Amsterdam verzameling – mei 2016

Blondverzameling
Ik verzamel nu al een tijdje items van Blond Amsterdam en het leek mij leuk om jullie in een filmpje mee te nemen door mijn verzameling heen.

Ik hoop dat je dit een leuke video vond, doe zeker een duimpje omhoog en ik zou het leuk vinden als je je zou abonneren op mijn kanaal!

Wat vind jij van Blond Amsterdam?

Een gedachte over “Filmpje | Mijn Blond Amsterdam verzameling – mei 2016

  1. Morgaine zegt:

    Dit filmpje is een beetje langdradig zo met alleen de muziek, wat ik dan eigenlijk verwacht, is dat ik jou even zie met dan uitleg wat alles is. Geloof mij, als je dat gaat durven en doen, meer vertellen en jezelf even laten zien, dan is het veel leuker om naar te kijken.

    Nu zie ik servies, ik weet dat er bijzondere dingen tussen zitten maar hoe, wat, waar, is het limited, zoveel valt er over te vertellen, hoe ben je eraan gekomen, zelf gekocht, of gekregen, wat is er voor jou zo speciaal aan.. wat is je lievelings item van wat je al hebt, zoek je nog iets, zomaar wat ideetjes om zo’n video meer persoonlijk te maken. 😉

    En wat ik ervan vindt? Ik vind het leuk in de winkel en bij anderen, zelf heb ik er niet zo heel veel mee. Ik hou van Engels servies met roosjes, hahahaha

    X

Geef een reactie

