Persoonlijke Update | Nieuwe start

IMG_8330
Hi there, zo dat is even geleden dat er een blogje online is gekomen.  Ik zat niet zo lekker in mijn vel en tot overmaat van ramp werd ik nog ziek ook. Vandaag is het even tijd om bij te kletsen met jullie.

Als laatste schreef ik heel trots dat ik met een 10 weken challenge ging beginnen en die is eigenlijk totaal in het water gevallen. Ik kreeg het eten niet meer onder controle  en ook het hardlopen verliep niet zoals ik wilde.

Tot overmaat van ramp kreeg ik 1,5 week geleden een fikse keelontsteking waardoor ik met alles uit de running lag. Gelukkig ben ik hier weer zo goed als vanaf (op nog wat slijm in mijn keel na `TMI`) De eetlust is ook aardig terug aan het komen en de conditie zal ik weer moeten opbouwen. Vandaag ben ik ook weer begonnen met werken dus beetje bij beetje loopt alles weer. Wat is nu de planning voor de komende tijd?

Werken
Ik moet nog drie weken werken (totaal is dat nog zeven dagen verdeeld) en daarna gaat mijn gastgezin op vakantie dus ben ik ook vier weken vrij, dus tot die tijd nog lekker even aan de slag

Huishouden
Ik ga ook mijn huishoudschema`s weer oppakken , het dagelijkse rondje, maar ook de wekelijkse routine gaat weer aangepakt worden, want ook dit is iets wat je natuurlijk laat vallen als je ziek bent. En aangezien Mathieu het heel druk heeft met zijn werk deze periode kon die ook niet veel doen op het buiten zetten van het vuilnis na dan haha

Eten
Ik ga mij weer aan de Bodieboost regeltjes houden, ik wil mijn doel voor het eind van het jaar halen, maar daarvoor moet ik nog wel even flink aan de bak, dus geen excuses meer en geen extra stiekem cheatmomentjes meer.

Sporten
Het hardlopen blijft toch aan me trekken, ik vind het super leuk om te doen. Ik heb via runnersworld een beginnersschema gevonden en die ga ik volgen, 13 weken lang en dan zou je zo`n 5km kunnen hardlopen, dus we gaan er voor. (de km hangen natuurlijk wel een beetje af van hoe hard je loopt), maar ik ben al blij als ik aan het ein van die 13 weken ongeveer 30 minuten kan hardlopen achter elkaar hihi

Bloggen
Ja ook het bloggen ga ik weer oppakken, dit heb ik zeker gemist, ik had alleen gewoon simpelweg de energie niet voor om een artikel uit mijn handen te krijgen. Ik ben nog een beetje bezig voor mezelf wat voor artikelen ik wil gaan maken, wil ik op deze voet verder, of wil ik een ander pad in slaan. Maar voor nu zal de week er ongeveer zo uit gaan zien:

Ma – Weekvlog; hierin film ik een paar stukjes uit mijn week (deze worden ongeveer 15 minuten)
do – Filmpje; naast de weekvlogs wil ik ook andere video`s gaan maken, waarin ik bijvoorbeeld mijn stash laat zien, een kijkje in mijn woonplaats of wat ik zoal gegeten heb op een dag, ideeën zijn welkom uiteraard 🙂
zo – Inspiration Spotlight; hierin zal ik elke week een 4 tot 6 tal blogger/instagrammer/youtuber etc. benoemen die mij hebben geïnspireerd of waarvan ik persoonlijk vind dat ze een shoutout verdienen.

Di, wo, vr en za – Vrij; op deze dag plaats ik waar ik zin in heb en waar de inspiratie voor naar boven komt, dit kan een artikel zijn maar ook een extra video

Verder zit ik weer aardig goed in mijn vel, heb ik mijn gedachtes weer op de positieve kan staan en voel ik me lichamelijk ook weer een stuk beter, dus dat kan alleen maar stijgen nu natuurlijk. Heb jij nog nog leuke ideeën of tips voor wat dan ook voor mij dan mag je die natuurlijk altijd doorgeven 😀

Hoe gaat het met jou?

Een gedachte over “Persoonlijke Update | Nieuwe start

  1. Morgaine zegt:

    Ik heb je niet eens gemist omdat ik zelf even geleefd werd, en ik ben bang nog steeds, fijn dat jij weer beter bent en weer meer energie hebt nu. En dat van die huishouding weer oppakken, ja dat herken ik helemaal ik zit meestal in hetzelfde schuitje 😉

    X

Geef een reactie

