Welke sporten ik heb gedaan!

IMG_2949
Als ik er zo eens over nadenk ben ik eigenlijk altijd wel sportief geweest, of in ieder geval een poging willen doen tot een sportief leven en dan stelt het me toch ergens teleur dat ik er nu zo`n moeite voor moet doen eigenlijk. Vandaag kijk ik even met je terug op welke sporten ik tot nu toe heb gedaan.

1. Gym op school; ik vond niet altijd alles leuk op de school gym uurtjes, maar ik was heel fanatiek in hockey, badminton en ook vond ik gek genoeg de piepjestest ook geen ramp om te doen. Maar hockey was toch wel mijn favoriete onderdeel. Ik zag mezelf altijd al op een groot hockeyveld, maar omdat mijn leraar zei dat ik niet snel genoeg was daarvoor heb ik dat idee maar laten varen.

2. Fitness; Ik ging een tijdje met mijn moeder fitnessen en hoe goed dat ook voor je is, ik vind het gewoon doodsaai, ook als ik hier thuis nu workouts moet doen ik vind het gewoon niet leuk om steeds dezelfde dingen te moeten doen in herhaling bah.

3. Yoga; nou dit was lache zeg haha, ik ben totaal niet lenig en ik ging met mijn moeder een paar keer naar yoga, maar heb daar echt het geduld niet voor en de lenigheid niet. En daarnaast vond ik het gewoon niet leuk.

4. Spinning; Dit vond ik wel erg leuk om te doen en hield het dan ook goed vol, tot mijn knie zei doe het zelf maar, ik heb het daarna eigenlijk nooit meer opgepakt helaas.

5. Zumba; Jaaaa ook dit vond ik erg tof om te doen, maar ook hier kwam de klad in omdat de dansjes die we daar deden erg hetzelfde bleven en, ik weet niet op 1 of andere manier als lang iets hetzelfde blijft vind ik het saai en stop ik er mee. Ook moest ik hier mee stoppen omdat mijn knie hier niet in mee wilde gaan.

6. Skeeleren; dit deden mijn moeder, mijn zus en ik af en aan en eigenlijk alleen met mooi weer. Ik heb een beetje een haat liefde verhouding hiermee, want ik vind het erg leuk om te doen, maar ik krijg snel last van mijn rug omdat ik toch teveel naar voren hang op 1 of andere manier. Ik heb nog wel skates dus misschien dat ik ze deze zomer wel weer eens naar voren haal om een rondje te doen.

Nou dat was toch aardig wat en als ik zou mogen kiezen dan zou ik het hockey en het spinnen weer oppakken, maar dat is gewoon niet realistisch, zeker het hockey niet daar is mijn conditie en zo gewoon veel te slecht voor. Dus vooruit kijken naar de dingen die ik wel kan uitvoeren en daar gaan we dan ook voor!

Doe jij aan sport? zo ja wat of wat zou je willen doen?

 

Een gedachte over “Welke sporten ik heb gedaan!

Geef een reactie

