Inspiration Spotlight #1

Inspiration Spotlight #1
Vandaag voor het eerst is het tijd voor het nieuwe Inspiration Spotlight. In deze rubriek deel ik 4 personen met je die mij inspiratie geven op een dagelijkse basis. Een blogger, instagrammer, vlogger en een facebookpagina of groep.

1. Blogger | Dear goodmorning – 5 tips om echt te sporten in de ochtend
Zouden we het allemaal niet willen, de dag fit en gezond beginnen? Lienke geeft in dit artikel 5 tips om te sporten in de ochtend.

2. InstagrammerShannaMartine
Een zekere inspiratiebron op het gebied van afvallen en gezond leven elke dag op instagram, ze komt heel positief en spontaan en echt over en dat vind ik leuk op instagram. Dus zeker het volgen waard.

3. Vlogger | 2wmn – 2sisters2newyorkvlogs
New York is zeker iets wat bovenaan mijn lijst staat om te bezoeken, Martine van 2MWN is daar met haar zus heen en ik vind de vlogs echt heel leuk, vooral dag 3 was erg indrukwekkend om te zien.

4. Facebook | The Bodieboost Community
Hier ben ik dagelijks wel op te vinden, even kijken hoe het met iedereen gaat en of er nog leuke recept tips of sport tips te vinden zijn. En natuurlijk als ik zelf vast loop kan ik daar ook altijd mijn ei kwijt.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwe rubriek vinden 🙂

 

Geef een reactie

