8 dingen die ik zou doen met meer lef!

IMG_8330
Wat ik zou doen als ik meer lef had, meer zou durven en wat minder bang zou zijn wat andere van mij of over mij zouden denken. Ik ben daar heel gevoelig voor en er zijn bepaalde dingen die ik niet doe, maar wel zou willen doen.

– Vol vertrouwen hardlooptrainingen voltooien
– Lessen volgen bij pink boksing
– Krachttraining in de sportschool
– Dagelijks vloggen
– Meer experimenteren met make-up
– Een ander kapsel, kleur en eventueel lengte
– Andere kledingstijl aannemen
– Meer dingen alleen ondernemen

Ik hoop dat dit dingen zijn die ooit nog worden uitgevoerd, of waar ik mee lef of zelfvertrouwen voor ga krijgen.

Zijn er dingen die jij graag wil doen maar waar je door 1 of andere manier tegengehouden wordt door iets?

Geef een reactie

